Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: پایش سلامت والدین شهدا امری مهم و تاثیرگذار است که باید با همت و جدیت بیشتری پیگیری و اجرا شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، سلیمان رستمیان در نشست هم‌اندیشی پایش سلامت خانواده‌های شهدا که با حضور کریمی معاون بهداشت و درمان و گرشاسبی رییس اداره‌ درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد، با بیان اینکه اجرای طرح پایش سلامت والدین شهدا برای کاهش دغدغه‌های درمانی این عزیزان از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: پایش سلامت والدین شهدا امری مهم و تاثیرگذار است که باید با همت و جدیت بیشتری پیگیری و اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تا آنجا که می‌توان تلاش بر این است تا معالجه والدین شهدا به‌موقع صورت گیرد تا خانواده‌ها کمتر با مشکلات درمانی مواجه شوند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: تلاش خادمان شهدا باید به‌ گونه‌ای باشد تا با اجرای این طرح سطح سلامت خانواده‌های شهدا و ایثارگران ارتقا پیدا کرده و خدمات درمانی مورد نیاز در اسرع وقت به آنان ارائه شود.
رستمیان در بخش دیگری تأکید کرد: دست‌اندرکاران در بخش مراقبت و پرستاری از والدین شهدا نیز باید با تشکیل کارگروهی ویژه با شناسایی والدین که نیاز به پرستاری دارند ضمن تشکیل پرونده، آنان را مورد ویزیت پزشکی قرار دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پایش سلامت والدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند

اربابی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، از امروز در بیمارستان‌های خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

او افزود: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.

اربابی اظهار کرد: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر ۷ سال (به استثنای داروی سرپایی) و استفاده از ابزار تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • ۲۰ هزار سهمیه استخدامی آموزش و پرورش سهم ایثارگران است
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • ۳۱ هزار مجوز استخدام فرزندان ایثارگر کسب شده است
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا