Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@05:02:15 GMT

برد پرسپولیس مقابل سایپا با دبل علیپور

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۵۹۶۴

ساعت 24- دیدار دوستانه تیم‌های پرسپولیس و سایپا با نتیجه دو بر صفر به سود سرخپوشان خاتمه یافت.

بازی دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا از ساعت 17 امروز یکشنبه 17 شهریور ماه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

ترکیب پرسپولیس:

بوژیدار رادو شوویچ، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی، جونیور براندائو و علی علیپور

ترکیب سایپا:

احمد گوهری، آرمان رمضانی، مصطفی ناییج پور، مجتبی لطفی، کمال نیکخوی، محمدرضا سلیمانی، روزبه شاه علیدوست، محمد شریفی، معین عباسیان، سعید محمدی فر و مجید علیاری

این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های این بازی تدارکاتی توسط علی علیپور در دقایق 57 و 73 به ثمر رسید.

حسین ماهینی و آدام همتی در دقیقه 78 به جای شجاع خلیل‌زاده و مهدی شیری وارد زمین شدند. همچنین در ادامه بازی، مهدی عبدی هم جایگزین فرشاد احمدزاده شد.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا و پس فردا استراحت می‌کند و روز چهارشنبه، دو جلسه تمرین را در دستور کار دارد.

خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی معمولی، ستاره میدان اراک!

به گزارش ورزش سه ایرالکو در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار گرفت که در روز مصدمیت اسماعیل شریفات و مرتضی تبریزی ، علیرضا نقی زاده به عنوان یکی دیگر از باتجربه های خود را در اختیار نداشت.
در شرایطی که به نظر می رسید نقی زاده مصدوم است و شرایط بازی ندارد اما در وقت های اضافه به میدان رفت و گل چهارم تیمش را در وقت های تلف شده به ثمر رساند تا بازی را به پنالتی ببرد.
نقی زاده همچنین  آخرین پنالتی تیمش را هم در ضربات پنالتی با مهارت بالا تبدیل به گل کرد تا نقش اول پیروزی تیمش باشد آن هم در شرایطی که دقایق زیادی در زمین نبود.

نقی زاده که بازیکنی ساکت و در خدمت تیم است پیش تر هم در یکی از بردهای آلومینیوم در اراک مقابل پرسپولیس نیز موفق شده بود دروازه سرخ ها را باز کند.
جالب اینکه  نقی زاده در شروع مسابقه با محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش حریف دیدار گرمی داشت چرا که این دو بازیکن در تیم ماشین سازی تبریز همبازی بودند.
البته برخلاف نقی زاده ، کنعانی زادگان که 120 دقیقه در زمین بود روز خوبی نداشت و با وجود اینکه پنالتی اول تیمش را در ضربات پنالتی تبدیل به گل کرد اما در خط دفاعی تیم که چهار گل خورد  نتوانست در کنار دیگر اعضای خط دفاع تیمش دو بار پیش افتادن با دو گل برتری را حفظ کند.

دیگر خبرها

  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و سایپا + پخش آنلاین
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا