Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز،حرم نورانی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی برنامه‌های مختلفی را برای زائران و مجاوران آن حضرت تدارک دیده است.

قرائت زیارت ناحیه مقدسه از جمله این برنامه‌ها است که در این ایام از ساعت ۱۸:۳۰ باحضور بخشی برگزار می‌شود.

احیای شب عاشورای حسینی از دیگر برنامه‌ها است که از ساعت ۲۴:۰۰ با مرثیه‌سرایی و قرائت قرآن و ادعیه در حرم مطهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم حجت‌الاسلام میردامادی برای حاضران سخنرانی می‌کند و جواد برگزار در سوگ امام حسین (ع) و یاران باوفایش مرثیه‌سرایی می‌کند. همچنین تلاوت قرآن از جمله آیتم‌های مهم برنامه احیای شب عاشورا است.

برنامه عزاداری روز تاسوعا و عاشورای بلافاصله بعد از اقامه نماز ظهر و عصر باسخنرانی حجت‌الاسلام دارستانی آغاز و در ادامه سید محسن بنی فاطمه برای حاضران مرثیه‌سرایی می‌کند.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 مراسم احیای شب عاشورا حرم حضرت معصومه (س) زائران و مجاوران حرم کریمه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حرم حضرت معصومه س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی سقائیان‌نژاد پیش از ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار کرد: در دهه کرامت بالغ بر ۶۵ موضوع در ستاد شهرداری قم برنامه ریزی شده است و افتتاح چند هزار میلیارد پروژه از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

شهردار قم اضافه کرد: برگزاری نشست شوراهای اسلامی شهرهای کشور به میزبانی استان قم از جمله برنامه‌های شهرداری در دهه کرامت می‌باشد.

سقائیان نژاد خاطرنشان کرد: کرامات و برکات شهرهای مقدس مشهد و قم بواسطه دوبارگاه امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) است.

کد خبر 6092196

دیگر خبرها

  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد