Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا کارگر مدیرکل امور موزه‌های کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: جدیدترین موزه‌ای که ما به آن مجوز دادیم مربوط به هنرمندی به نام نوین افروز است. این خانم در واقع یک موزیسین است که رهبری ارکستر‌های خیلی زیادی را در اقصی نقاط دنیا بر عهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در تهران است و خانه‌اش را به یک موزه هنری تبدیل می‌کند. این موزه با نام موزه هنری نوین افروز شناخته خواهد شد.

او بیان کرد: با شنیدن خبر صدور مجوز برای تأسیس موزه هنری نوین افروز تصور می‌کنیم که یک خانه موزه تأسیس می‌شود؛ اما اینکه هنرمندی تصمیم می‌گیرد در خانه‌اش را به روی مردم باز کند تا بتوانند با یک هنر یا یک شخصیت آشنا شوند، قطعا برای بچه‌های ما الگوی خوبی است. به نظر می‌رسد امروزه اعتقاد ما به اینکه همه مردم جامعه می‌خواهند کاری برای کشورشان انجام دهند و علاقه مند هستند جاودانه شوند، تحقق پیدا می‌کند.  هم‌اکنون با آدم‌های زیادی که چنین اندیشه‌ای را دارند و به فردا و فرهنگ کشورشان فکر می‌کنند، مواجه هستیم.

گفتنی است نوین افروز عضو دائمی فستیوال لوگاندی سوئیس و دارای جایزه صلح آلبرت انیشتین است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موزه میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب

ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب از افتتاح و راه‌اندازی سه خانه بهداشت در شهرستان میناب در هفته سلامت خبر داد.

 محمد احمد پور امروز ۷ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه بهداشت و حوزه سلامت شهرستان میناب و به منظور تامین سلامت و افزایش مناطق تحت پوشش خدمات بهداشتی، خانه بهداشت چاه حسین و خانه بهداشت تم ملنتکی از توابع بخش توکهور هشتبندی و خانه بهداشت چاه اسماعیل از توابع بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی افزود: با راه‌اندازی خانه بهداشت‌های مذکور مردم منطقه می‌توانند از خدمات اولیه بهداشت و درمان از جمله مراقبت از خانم‌های باردار، شیرخواران، کودکان و سایر گروه‌های سنی در این خانه بهداشت‌ها بهرمند شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب ادامه داد: همچنین افراد از نظر فشار خون، بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت، سرطان‌ها و سایر بیمارها در مرحله اولیه  پایش و مراقبت ‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • بن استیلر به شبکه تهران می‌آید
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • جین کمپیون جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ را می‌گیرد
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • موزه چینی خانه شیخ صفی مهمترین مکان برای معرفی هویت ملی