Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@02:04:37 GMT

بازگشت اپلیکیشن CamScanner به فروشگاه گوگل

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۴۰۶۹

بازگشت اپلیکیشن CamScanner به فروشگاه گوگل

خبرگزاری میزان- برنامه CamScanner که به دلیل آلودگی بدافزاری از فروشگاه پلی استور گوگل حذف شده بود، مجددا به این فروشگاه بازگشت. تاریخ انتشار: 04:38 - 19 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۸۵۵۲

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، برنامه CamScanner که برای اسکن کردن سریع اسناد به کار می‌رود توسط هزاران کاربر گوشی‌های اندرویدی بارگذاری شده بود، اما بعد از مشخص شدن آلودگی آن به یک بدافزار نمایش دهنده انبوه آگهی، گوگل کم اسکنر را از پلی استور خود حذف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌ها نشان می‌داد تنها نسخه اندرویدی برنامه کم اسکنر آلوده به بدافزار نمایش دهنده آگهی است و نسخه سازگار با آیفون کم اسکنر چنین مشکلی ندارد. از همین رو این نسخه برای کاربران آیفون کماکان در دسترس بود.

طراحان کم اسکنر در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کردند که بخش مربوط به نمایش آگهی را از اپلیکیشن یادشده پاک کرده اند و نسخه ۵.۱۲.۵ این برنامه که در دسترس قرار گرفته هیچ مشکل امنیتی ندارد و عموم علاقمندان می‌توانند آن را بارگذاری و نصب کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلی استور گوگل فروشگاه گوگل فناوری نوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی

آفتاب‌‌نیوز :

به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.

مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • «هفت» نیامده رفت!
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان