Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@05:43:25 GMT

دانشگاه صدا و سیما پذیرش بدون آزمون ندارد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۶۷۳۸

دانشگاه صدا و سیما پذیرش بدون آزمون ندارد

رئیس دانشگاه صدا و سیما گفت: داوطلبان برای پذیرش در تمام رشته‌های دانشگاه صدا و سیما باید در آزمون سراسری شرکت کنند.

اسفندیاری، رئیس دانشگاه صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه داوطلبان برای پذیرش در تمام رشته‌های دانشگاه صدا و سیما باید در آزمون سراسری شرکت کنند، گفت: در برخی از رشته‌ها علاوه بر آزمون به انجام مصاحبه نیز می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در این کد رشته‌ها داوطلبان چند برابر ظرفیت پذیرش اولیه خواهند شد و بعد از انجام مصاحبه به مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری راه می‌یابند.

اسفندیاری اظهار کرد: اساتید دانشگاه صدا و سیما رشته مطالعات عالی رادیو و تلویزیون، دکتری مطالعات رسانه و سلامت و همچنین دکتری فرهنگ و رسانه را طراحی کرده اند. رشته‌ها، سرفصل‌ها و شرح درس‌ها به تصویب وزارت علوم رسیده است، اما متاسفانه مجوز اجرا دریافت نشد.   رئیس دانشگاه صدا و سیما ادامه داد: در گذشته شاید به دلیل کمبود تعداد دانشیار و استاد در دانشگاه صدا و سیما این مجوز داده نمی‌شد، اما این دانشگاه در حال حاضر حدود ۱۲ دانشیار و یک استاد تمام دارد. انتظار داریم وزارت علوم زودتر به تقاضای ما برای صدور مجوز اجرای رشته دکتری پاسخ دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مشکلاتی در حوزه بروکراسی و درخواست مجوز وجود دارد. امیدوار هستیم با مرتفع ساختن مشکلات، سال آینده در این مقطع پذیرش دانشجو داشته باشیم. پذیرش دانشجو در این مقطع بهتر است به صورت ترکیبی باشد، به طوری که دانشجویان بعد از گذراندن آزمون و مصاحبه وارد رشته مورد نظر شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیس دانشگاه صدا و سیما دانشگاه صدا و سیما وزارت علوم آزمون سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها

دانشگاه پیام نور اعلام کرد: دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه از امروز می‌توانند محل آزمون پایان ترم خود را تغییر دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دانشگاه پیام نور در اطلاعیه‌ای از زمان تغییر محل آزمون مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

براین اساس، دانشجویان می‌توانند با پرداخت شهریه از ۸ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق سامانه گلستان به نشانی ؛ Reg.pnu.ac.ir نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

کد خبر 748343

دیگر خبرها

  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند