Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مجتبی سلیمانی مدیر پایانه مرزی مهران گفت: از ابتدای ماه محرم(۱۰شهریور) تا روز گذشته ۴۴ هزار و ۴۹۶ زائر ایرانی و خارجی از مرز مهران وارد کشور عراق شده‌اند.

او افزود:   در این مدت ۱۳۶ هزار و ۴۵ زائر از مرز مهران جهت زیارت عتبات عالیات وارد کشور عراق شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پایانه‌های مرزی مهران اظهار کرد: آمار تردد زائرین از مهران در شش ماهه اول امسال ۳۷/۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

او ادامه داد : درصد خروج زائران از مرز مهران به کشور عراق در نه روز اول ماه محرم امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴۰ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید:افزایش ۲۱۰ درصدی تردد زوار در مرز مهران طی شش روز گذشته

 سلیمانی تاکید کرد: پایانه مرزی مهران یکی از مهمترین پایانه‌های مرزی کشور است که سالانه تردد زیادی از زائران عتبات عالیات و صادرات کالا به عراق از طریق این مرز انجام می‌شود.

انتهای پیام/با

افزایش ۲۴۰ درصدی خروج زائران ایرانی از مرز مهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عتبات عالیات اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۸۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت صد دینار عراق امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۴,۰۶۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۲۵ تومان (۰.۶۱ درصد) کاهش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۰۸۵ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت ۱۰۰ دینار عراق که دیروز با کاهش قیمت ۱۵ تومانی به ۴,۰۸۵ رسیده بود، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۲۵ تومانی (۰.۶۲ درصد) به ۴,۰۶۰ رسید.

بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۰۶۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۰۶۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۱.۴۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۴.۲۴ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شکست نفت در فرار از بزرگترین کاهش هفتگی ۳ ماه گذشته
  • افزایش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی در فروردین
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی در فروردین/ تراز تجاری مثبت ماند
  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)
  • افزایش حجم تجارت خارجی ایران نسبت به سال گذشته
  • جهش چشمگیر ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان