Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@16:28:34 GMT

صدا‌های مشکوک کاخ‌سفید را تعطیل کرد!

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۸۴۹۰

صدا‌های مشکوک کاخ‌سفید را تعطیل کرد!

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ «مارس نولر» گزارشگر شبکه سی بی اس در کاخ سفید به نقل از برخی مقامات امنیتی گفته است کاخ سفید صبح روز سه‌شنبه پس از شنیده شدن صدا‌های مشکوک در نزدیکی و داخل ساختمان به حالت تعطیل درآمده است.

به گفته این گزارشگر، سرویس امنیتی کاخ سفید صدا‌هایی از سقوط داربست و انفجار وسایل نقلیه را گزارش کرده بود، اما بعداً اعلام کرد هیچ عاملی که باعث تهدید شود را کشف نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه کاخ سفید و نه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تاکنون درباره این حادثه احتمالی اظهارنظر نکرده‌اند.

اقامتگاه اصلی ریاست جمهوری آمریکا امسال بار‌ها به دلیل ارسال بسته‌های مشکوک که هشدار امنیتی را به دنبال داشته است، به حالت تعطیل درآمده است.

یک مورد از این دست در ماه ژوئن رخ داد؛ زمانی که مردی کوله پشتی خود را در نزدیکی ساختمان کاخ سفید انداخت و سعی داشت از دست ماموران امنیتی فرار کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس جمهور آمریکا رسانه ریاست جمهوری کاخ سفید وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید : اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید

سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید اعلام کرد اسرائیل پذیرفته پیش از حمله به رفح، به نظرات آمریکا در این باره گوش دهد.

به گزارش ایسنا، «جان کربی» سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید گفت اسرائیل پذیرفته پیش از آغاز حمله به رفح، دغدغه‌ها و نظرات آمریکا را بررسی کند.

کربی به شبکه خبری «ای. بی. سی» گفت: «آن‌ها (اسرائیل) به ما تضمین داده‌اند که تا وقتی درباره چشم‌اندازها و نگرانی‌های خود گفت‌وگو نکرده‌ایم، به رفح حمله نکنند.»

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا همچنین اعلام کرد آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده در سفر آتی خود به منطقه سعی دارد شرایط را برای برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای تسهیل کند.

او همچنین گفت در صورت موافقت حماس با توافق تبادل اسرا، ممکن است آتش‌بس ۶ هفته‌ای برقرار شده و طرح حمله نظامی به رفح منتفی اعلام شود.

کربی همچنین با طرح این ادعا که تعداد کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه به غزه افزایش یافته است، گفت: «اسرائیلی‌ها رفته‌رفته به تعهداتی که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا از آن‌ها خواسته عمل می‌کنند.»

علاوه بر این، کاخ سفید امروز اعلام کرد کمک‌های بشردوستانه از طریق بندر موقتی که آمریکا در نزدیکی غزه ایجاد کرده، ظرف ۲ یا ۳ هفته آینده به غزه خواهد رسید، اما مقدار این کمک‌ها نسبت به کمک‌های بشردوستانه‌ای که از مسیر زمینی به غزه می‌رسد، کمتر است.

یک مقام حماس به رویترز گفت هیئت نمایندگان حماس قرار است فردا به قاهره بروند تا در مذاکرات آتش‌بس شرکت کنند.

یک مقام صهیونیست هفته گذشته اعلام کرد با وجود نگرانی‌های بین‌المللی گسترده، رژیم صهیونیستی تصمیم خود را برای حمله زمینی به رفح گرفته و این عملیات به‌زودی انجام خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاخ سفید : اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید
  • مداخله جویی کاخ سفید درباره خواننده رپ ایرانی
  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد
  • تکرار ادعای کاخ سفید : مدرکی مبنی بر نسل کشی اسرائیل در غزه وجود ندارد
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • کاخ سفید و سازمان ملل خواستار تحقیقات درباره گورهای دسته جمعی در غزه شدند