Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :هزار و ۸۰۰ کیلو گرم پسماند خشک طی دهه نخست ماه محرم از مراسم های عزاداری منطقه ۱۵ جمع آوری شد.

به گزارش امتداد ، علی اکبرکریمی پور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با اشاره به مشارکت خوب شهروندان در تفکیک پسماند خشک گفت: ماشین های ملودی دار هرشب پس از انجام مراسم های عزاداری با گشت زنی اقدام به جمع آوری پسماندهای خشک مساجد، هیئات و تکیه ها منطقه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در این راستا ۸۰ مخزن ۱۲۰ لیتری، ۲۵۰ کارتن پلاست و ۴۰۰ کیلوگرم کیسه زباله تجزیه پذیر در میان مساجد و هیئات مذهبی توزیع شد.

کریمی پور به دوره آموزشی اداره مدیریت پسماند برای خادمین مساجد و تکایا، نمازگزاران و عزاداران حسینی اشاره کرد و گفت: ۳۰ دوره آموزشی در مساجد به منظور ارتقای آگاهی های عمومی و جلب مشارکت شهروندان در جایگزینی ظروف یکبار مصرف تجزیه پذیر به جای ظروف پلاستیکی، تفکیک پسماند خشک و تر و کاهش و کم حجم سازی پسماند انجام شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ادامه داد: همچنین به منظور آموزش چهره به چهره ۱۸ غرفه اطلاع رسانی در کنار مساجد و نقاط پرتردد محله برپا و بروشور آموزشی و کیسه های نایلکس نیز میان شهروندان توزیع شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوی نامتبوع پسماند در منطقه آرادکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ایجاد دریاچه شیرابه ، ناشی از زباله های تر ، منشا اصلی بوی نامتبوع است . مسئولان مرکز پردازش آرادکوه سال قبل اعلام کرده بودند که دریاچه شیرابه برای همیشه جمع اوری شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • بوی نامتبوع پسماند در منطقه آرادکوه
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • لحظات مرگ یک چهره برجسته در مراسم بزرگداشتش
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • منظور: با وجود تحریم‌ها آمادگی تامین انرژی پایدار منطقه و اروپا را داریم
  • لزوم کاهش مصرف کیسه‌ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد