Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@14:45:51 GMT

شاخص بورس تا یک قدمی قله ۳۰۰۰۰۰ واحد پیش رفت

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۵۰۴۸

شاخص بورس تا یک قدمی قله ۳۰۰۰۰۰ واحد پیش رفت

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۳۱۹۸ واحدی، تا ارتفاع ۳۰۰ هزار واحد پیش رفت. ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد 4میلیارد و 344میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 1657میلیارد تومان در 442هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 3198واحدی در ارتفاع 299هزار و 930واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای پتروشیمی پارس، پالایش نفت تهران و مس صنایع مس ایران شد و در مقابل نمادهای معاملاتی پالایش نفت بندرعباس، گسترش نفت و گاز پارسیان و توسعه معادن و فلزات با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص بورس شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 859واحد، کل (هموزن) 1387واحد، قیمت (هموزن) 928واحد، آزاد شناور 4262واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به ترتیب 1900 و 8409واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 739میلیون ورقه به‌ارزش 528میلیارد تومان در 143هزار نوبت، آیفکس 43واحد رشد کرد و در ارتفاع 3884واحد قرار گرفت.

شاخص بورس 2130 واحد رشد کردصعود سیری‌ناپذیر شاخص بورس ادامه یافترشد 11500 واحدی شاخص بورس در هفته دوم شهریورشاخص بورس قله 290 هزار واحد را هم فتح کرد

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط حادثه ساختمان پلاسکو شاخص بورس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حادثه ساختمان پلاسکو شاخص بورس حادثه ساختمان پلاسکو شاخص بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۳۵۳.۶۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۱۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۵۳,۷۷۳ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۳۶۳.۶۳۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۳۷,۳۶۶.۳۳۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746294

دیگر خبرها

  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • محرک جدید بورس
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل
  • افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل بورس