Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، این وزارتخانه در بیانیه خود سخنان نتانیاهو را بشدت محکوم کرد و افزود که این تصمیم رژیم صهیونیستی در چارچوب اقدامات تجاوز کارانه اسرائیل علیه ملت فلسطین و تلاش ها برای نابود

کردن مساله فلسطین و در راستای طرح آمریکا موسوم به معامله قرن بعنوان جدیدترین دسیسه این رژیم با مشارکت آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتانیاهو روز سه‌شنبه اعلام کرد، در صورت پیروزی در انتخابات پارلمانی آتی قصد دارد بخش‌هایی از کرانه باختری را به اراضی اشغالی ملحق کند.

نتانیاهو در توجیه لزوم اعمال حاکمیت اسرائیل بر منطقه غور اردن و شمال بحر المیت مدعی شد، این دو منطقه با ارتفاعات جولان کمربند امنیتی مهمی را برای اسرائیل در خاورمیانه تشکیل می‌دهند.

او در ادامه افشا کرد، طرح کاملی را برای ساخت شهرک‌هایی در منطقه غور اردن به کنست (پارلمان اسرائیل) آتی ارائه خواهد کرد.

سازمان همکاری اسلامی نیز روزچهارشنبه سخنان اخیر "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره الحاق بخش هایی از کرانه باختری به این رژیم را محکوم کرد و از پیشنهاد عربستان برای نشست فوری استقبال کرد.

"استفان دوجاریک" سخنگوی آنتونو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در کنفرانس مطبوعاتی در مقر این سازمان در نیویورک به بیان موضعگیری گوترش نسبت به اظهارات اخیر نتانیاهو پرداخت.

دوجاریک به نقل از گوترش نسبت به پیامد الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی هشدار داد و تاکید کرد، این اقدام می‌تواند روند صلح را از بین ببرد.

سخنگوی گوترش در ادامه گفت: اقدامات یک‌جانبه اسرائیل هرگز برای روند صلح مفید نخواهند بود، موضعگیری دبیرکل در این خصوص تغییر نکرده و در بسیاری از قطعنامه‌های سازمان ملل در این رابطه منعکس شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا فلسطین رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت

حزب الله لبنان اعلام کرد که در چهار عملیات خود طی امروز، نظامیان صهیونیست و تجهیزات جاسوسی آن‌ها را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان امروز سه شنبه اعلام کرد با تعدادی پهپاد تهاجمی، افسران و نظامیان ارتش رژیم اسرائیل را حین حضور آن‌ها در محیط پادگان یفتاح هدف قرار داده و این پهپادها به دقت به هدفشان اصابت کرده است که در نتیجه آن شماری از اشغالگران کشته یا زخمی شده‌اند.

مقاومت اسلامی لبنان در این بیانیه همچنین گفت که در حین این حمله، پهپادهای دیگری، یکی از لانچرهای سامانه گنبد آهنین را در جنوب پادگان راموت نفتالی هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان بعد از حمله پهپادی و موشکی اول خود اعلام کرد که نظامیان رژیم اسرائیل را در داخل پادگانی، به هنگام تحرکات آن‌ها با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار داده است.

حزب الله همچنین اعلام کرد که در عملیات دیگر (سومین)، پادگان راموت نفتالی را بعد از یک‌ونیم ساعت از حمله پهپادی اول با موشک هدایت شونده هدف قرار داده و نظامیان صهیونیست در اثر این حمله کشته یا زخمی شده‌اند.

در عملیات چهارم، حزب الله تجهیزات جاسوسی ارتش صهیونیستی را در سایت السماقه در نزدیکی بلندی‌های کفرشوبا لبنان هدف قرار داده است.

رسانه‌های رژیم اسرائیل صبح امروز از قول ارتش این رژیم نوشتند که دو تن از نظامیان صهیونیست در حمله تلافی‌جویانه دیروز حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی کشته شده‌اند.

حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»شلیک 70 راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • واکاوی ۳ ابربحران قابل توجه پیش رویِ نتانیاهو
  • اعلام شهادت ۴ تَن از مبارزان قسام و گردان‌های قدس در کرانه باختری
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی