Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@23:16:47 GMT

۹۳ درصد ادوات کشاورزی استان سمنان پلاک گذاری شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۷۶۴۰

۹۳ درصد ادوات کشاورزی استان سمنان پلاک گذاری شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه ۱۰۰ درصد تراکتورهای استان سمنان صاحب پلاک انتظامی می‌شود گفت: تا کنون حدود ۹۳ درصد ادوات کشاورزی استان سمنان پلاک گذاری شده است. ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید حسن میرعماد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کسب رتبه نخست استان سمنان در کشور در حوزه پلاک گذاری ادوات کشاورزی اظهار داشت: دستگاه‌های کشاورزی نیز می‌بایست همانند دیگر خودروهای سطح شهر هویت دار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از پلاک گذاری خودروها و دستگاه‌های کشاورزی را هویت دار شدن ادوات کشاورزی، تأمین سوخت این ادوات به‌صورت نهادینه و ارائه خدمات و تسهیلات بخش کشاورزی به این دستگاه‌ها عنوان کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان داشت: طرح پلاک گذاری و هویت دار شدن ادوات کشاورزی از ابتدای سال 93 در سه مرحله در سطح کشور بر اساس ابلاغیه وزارت جهاد کشاورزی آغازشده است.

99 درصد مطالبات گندم‌کاران استان سمنان پرداخت‌ شد12 هزار و 379 تن گندم به صورت توافقی از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری شد‌«کشاورزی»، ناجی اقتصاد|کشاورزی که برداشت گندم را 3 برابر کرد

میرعماد گفت: در مرحله نخست اجرای این طرح به تمامی کارخانه‌های سازنده ادوات کشاورزی ابلاغ شد که تمام دستگاه‌های که می‌سازند و تحویل بهره‌برداران می‌دهند باید حتماً پلاک گذاری شده باشد.

وی افزود: در مرحله دوم و سوم نیز به پلیس راهور ناجا و جهاد کشاورزی ابلاغ شد تا با همکاری و هماهنگی یکدیگر تمامی دستگاه‌ها مشمول این طرح را شناسایی کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان داشت: ما نیز بر اساس این ابلاغیه‌ها مراحل سه‌گانه را انجام داده و با همکاری و هماهنگی انجام‌شده بین پلیس راهور و جهاد کشاورزی استان سمنان در سطح این استان 2 هزار و 385 ادوات کشاورزی مشمول طرح پلاک گذاری شناسایی شد.

میرعماد با اشاره به انجام 131 مورد بازدید از اقصی نقاط استان و روستاهای دورافتاده گفت: در حال حاضر 2 هزار و 603 ادوات کشاورزی استان سمنان پلاک گذاری شده است که در این زمینه استان سمنان رتبه نخست کشوری را کسب کرده است.

وی عنوان کرد: تنها 200 پرونده ادوات کشاورزی مشمول طرح پلاک گذاری در استان سمنان باقی‌مانده است که با همکاری پلیس راهور به‌زودی به این پرونده‌ها نیز رسیدگی می‌شود و با پلاک گذاری این تعداد، 100 درصد تراکتورهای سطح استان سمنان پلاک گذاری می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در بخش دیگری به موضوع خرید تضمینی گندم اشاره کرد و اظهار داشت: 98 درصد گندم سال گذشته کشاورزان استان سمنان خریداری‌شده است.

وی بیان داشت: امسال 85 هزار و 50 تن گندم از کشاورزان خریداری‌شده است و 99 درصد مطالبات گندم کاران استان سمنان پرداخت‌شده است و مقدار باقی‌مانده از مطالبات نیز ظرف چند روز آینده به گندم کاران پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام

اصغر باباخانی با بیان اینکه فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام ارسال شد اظهار کرد: تاکنون ۱۰۷ هزار تن گندم از مناطق گرمسیر استان برداشت شده که فایل ۱۰۳ هزار تن آن در سامانه ثبت و به بانک کشاورزی ارسال شده است.

وی افزود: تاکنون ایلام یکی از استان های پیشرو کشور در زمینه ثبت سامانه ای و ارسال فایل های خرید تضمینی گندم کشاورزان به بانک است.

باباخانی بیان کرد: فایل های گندمکاران به بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل برای پرداخت مطالبات گندمکاران ارسال شده است.

وی یادآور شد: امسال مطالبات گندمکاران از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها تامین می شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام اضافه کرد: تا این لحظه هیچگونه پرداختی برای مطالبات گندمکاران در استان ایلام انجام نشده است و این موضوع برای سایر نقاط کشور نیز صدق می کند.

باباخانی ادامه داد: بر اساس قیمت مصوب در سال زراعی جاری هر کیلو گندم معمولی ۱۷۵ هزار ریال و گندم دُرم ۱۸۰ هزار ریال از کشاورزان خریداری می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تولید ۱۰۵ هزار تن تخم‌مرغ در قزوین
  • ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام
  • مبارزه با آفت سن غلات در مزارع
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • ۴۰ درصد مزارع گندم سیستان و بلوچستان برداشت شد
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • ۴۰ درصد گندمزارهای سیستان و بلوچستان درو شد
  • برداشت ۴۰ درصد گندمزار‌های سیستان و بلوچستان
  • رفع تداخل ۹۰۰ پلاک از اراضی لرستان