Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@23:07:56 GMT

روزنامه چینی ادعاهای نتانیاهو را بهانه جویی خواند

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۷۹۲۸

روزنامه چینی ادعاهای نتانیاهو را بهانه جویی خواند

ساوت چاینا روز چهارشنبه در گزارشی نوشت ایران این ادعای اسرائیل را کاملا تکذیب کرده است تهران بر اساس گزارش های آژانس بین المللی انرژی اتمی هم به تعهداتش پایبند بوده است.

روزنامه نوشته است ایران ادعای رژیم صهیونیستی را رد و اعلام کرده است بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل مانند یک گرگ زار از خود مستند سازی می کند و می کوشد بهانه ای برای شروع یک جنگ پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه تاکید می کند فقط ایران نیست که از نتانیاهو انتقاد می کند بلکه در دستگاه حاکمه اسراییل بسیاری از مخالفان هم ادعاهای تلویزیونی وی را یک شو تبلیغاتی قبل از انتخابات می دانند تا او بتواند به یک پیروزی با چنین بهانه جویی های دست یابد.

گزارش تصریح می کند نخست وزیر اسراییل هیچ مدرک و مستدلی هم در اختیار نداشت که بتواند این ادعاها را ثابت کند و فقط به دو تصویر ماهواره ای بسنده کرد که این هم چیزی را اثبات نمی کند.

روزنامه نوشت که سازمان بین المللی انرژی اتمی سال ها است که تاکید می کند ایران هیچ برنامه اتمی مخفی ندارد جالب اینکه حتی دستگاه های اطلاعاتی آمریکا هم این را تایید می کنند.

نشریه ادامه می دهد آمریکا به بهانه های واهی از برجام خارج شد و اسراییل هم به اتهام زنی هایش علیه ایران ادامه می دهد و این اقدامات آنهاجز تشدید تنش ها در منطقه نتیجه دیگری در پی نداشته است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسرائیل انرژی هسته ای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه «المنار»، روزنامه صهیونیستی «معاریو» به نقل از منابع آگاه اعلام کرد «بنیامین نتانیاهو» برای جلوگیری از صدور این قرار، تماس‌های فشرده و خاصی با مقامات آمریکایی داشته است.

این روزنامه با تاکید بر اینکه «نتانیاهو» از احتمال بازداشتش، بسیار نگران و مضطرب است، افزود: علاوه بر او ممکن است قرار بازداشت وزیر جنگ و رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی هم صادر شود.

دیگر خبرها

  • بیشتر صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • ترس نتانیاهو از بازداشت؛ بی بی دست به دامان خانواده اسرا شد
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تل‌آویو درهم شکست
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تلاویو درهم شکست
  • موضع آمریکا درباره دادگاه لاهه، نشانه رویکرد دوگانه واشنگتن است
  • وحشت سران صهیونیسم از حکم احتمالی دادگاه لاهه
  • خودکشی پزشکان بهانه بیماران! /تیترخوانی به جای نگاه علمی! /نوبت «وعده صادق» اقتصادی
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو در دادگاه لاهه و پیامدهای جهانی
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری