Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) یک روز پس از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ که با برتری ۲ بر صفر ملی پوشان کشورمان به اتمام رسید عملکرد کریم انصاری فرد در این دیدار را بازتاب داده است.

در این گزارش آمده است که انصاری فرد به عنوان ستاره تیم مارک ویلموتس در پست مهاجم مرکزی به میدان رفت و عملکرد انعطاف پذیری هم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران به کمیته انضباطی احضار شد

او ضمن به ثمر رساندن گل دوم ایران، روی گل اول هم که توسط سردار آزمون به ثمر رسید هم تاثیر مستقیمی داشت تا تیم ملی کشورمان در اولین بازی رسمی‌ای که از مارک ویلموتس بلژیکی روی نیمکت خود استفاده می‌کرد به برتری ۲ بر صفر برسد.

ویلموتس از انصاری فرد به عنوان زوج آزمون در خط حمله ایران استفاده کرد تا این مهاجم ۲۹ ساله پس از مدت‌ها به پستی که در آن اولین بازی بین المللی اش برای ایران انجام داد بازگردد. او در زمان کارلوس کی روش در موقعیت‌های مختلفی بازی می‌کرد.

انصاری فرد در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره تغییر پست بازی اش نسبت به زمان حضور کارلوس کی روش در تیم ملی ایران اظهار داشت: تمام کشورمان از کارلوس کی روش قدردانی می‌کنند چراکه او کار خارق العاده‌ای برای ما انجام داد و به واقع اوقات خوبی را با کی روش گذراندیم. هر جایی که او می‌خواست باید بازی می‌کردیم و مشکلی نداشتم چراکه باید روش مدنظر سرمربی اجرا می‌شد.

او افزود: در برخی بازی‌های زمان کی روش در پست خودم بازی می‌کردم. برخی دیدار‌ها هم به عنوان هافبک یا وینگر به میدان رفتم چراکه تیم مان تاکتیک‌های مختلفی داشت و من هم از بازی در تمام این پست‌ها خوشحال بودم.

انصاری فرد درباره تغییر سبک بازی تیم ملی از ابتدای حضور ویلموتس اظهار داشت: در تمام دنیا هر مربی تاکتیک‌های خاص خودش را دارد و ما به تمام آن‌ها احترام می‌گذاریم. مربی جدید تیم ملی ایران تاکنون به خوبی پیش رفته است و باید به روشی که او می‌خواهد بازی کنیم، این مهم‌ترین موضوع است.

بازی روان تیم ایران در بازی با هنگ کنگ بار‌ها دروازه بان حریف را با خطری جدی تبدیل کرد و هرچند مدافعان هنگ کنگ سعی داشتند فضای حرکتی علیرضا جهانبخش و مهدی ترابی را محدود کنند، اما در نهایت بازی را در ورزشگاه بزرگ خود ۲ بر صفر باختند.

بیشتر بخوانید: بازتاب درخشش انصاری فرد در رسانه قطری

همکاری انصاری فرد و آزمون مشکلات زیادی برای خط دفاع هنگ کنگ ایجاد کرده و مهاجم تیم ایران تاکید دارد قدرت تیم ملی ایران به دلیل آشنایی بازیکنانش از همدیگر است.

او درباره این موضوع گفت: بیشتر بازیکنان تیم ملی ایران ۷،۸ سال است کنار هم بازی می‌کنند و از آنجاییکه حرکت همدیگر را می‌شناسیم در زمین جای هم را به آسانی پیدا می‌کنیم. باید این روند را ادامه بدهیم. اهمیتی ندارد چه کسی بازی می‌کند چراکه برای پرچم و کشورمان بازی می‌کنیم و در هر بازی ۱۰۰ درصد توان خود را به کار می‌گیریم.

تیم ملی ایران تاکنون با کسب سه امتیاز از یک بازی پس از بحرین که ۲ بازی انجام داده و ۴ امتیاز دارد در رتبه دوم جدول گروه C است. شاگردان مارک ویلموتس ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) در ورزشگاه آزادی به مصاف کامبوج می‌روند.

انصاری فرد افزود: مقابل هنگ کنگ عالی بازی کرده و نتیجه خوبی هم گرفتیم. باید این روند را ادامه بدهیم چراکه تمام تیم‌های هم گروه ایران قدرتمند هستند. هنگ کنگ تیم خوب و قابل احترامی برای ما است، اما ما از این تیم بهتر بوده و با شایستگی برد ۲ بر صفر را به دست آوردیم.

تفاوتی ندارد کدام بازیکن در ادامه رقابت‌های بعدی بازی می‌کند چرا که مهم‌ترین بحث، کسب ۳ امتیاز است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم داداش‌پور در دومین جشنواره فرهنگی هنری و ملی شهید آوینی که بعد از ظهر پنجشنبه به میزبانی دانشگاه شیراز در تالار فجر پردیس ارم این دانشگاه برگزار شد ابتدا با بیان اینکه نباید بگذاریم فرهنگ ایثار و شهادت فراموش شود، گفت: تلاش این رویداد حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم دانشجویان فعال در حوزه ایثار و شهادت به ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر بود.

معاون وزیر علوم با اشاره به شخصیت والای شهید مرتضی آوینی گفت: این شهید گرانقدر که مطالعه زیادی در مکاتب مختلف داشت از جایی به بعد دچار تحول در اندیشه شده و به واسطه به خدمت گرفتن معارف دینی و انقلابی بزرگ‌ترین راوی دفاع مقدس می‌شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان کشور خاطرنشان کرد: دفاع مقدس ما یک دانشگاه به تمام معنا برای فراگیری فرهنگ ایثار بود و نباید بگذاریم این میراث به دست فراموشی سپرده شود و حتی باید خارج از مرزهای ایران اسلامی نیز این فرهنگ را معرفی کنیم که برپایی جشنواره‌هایی چون جشنواره شهید آوینی تلاش در همین راستا است.

کد خبر 6095248

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • معلمان همه جامعه‌ای قابل احترام هستند
  • پورموسوی: به زودی طوفان به پا می‌کنم؛ می‌گویم چه کسانی خیریه صوری دارند