Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:11:35 GMT

برگ زرین دیگری در تاریخ پایتخت شور و شعور حسینی ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۹۶۵۷

برگ زرین دیگری در تاریخ پایتخت شور و شعور حسینی ثبت شد

عزاداران حسینی عصر روز چهارشنبه / مصادف با یازدهم محرم/ با حضور در دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان ضمن تسلیت به ساحت مقدس صاحب‌الزمان(عج) با مصیبت‌های عقیله بنی هاشم و اسرای کربلا همنوا شدند.

مردم مومن و دلدادگان مکتب حسینی و زینبی با حضور در این مراسم که با نزدیک شدن به لحظات ملکوتی اذان مغرب در جوار امامزاده سیدابراهیم(ع) پایان یافت با فریادهای «یا زینب» و «یا حسین» در خیابان‌های زنجان اعلام کردند که پرچم سیدالشهدا(ع) همیشه بلند است و شیعیان در زیر این پرچم ارادت خود را به اهل بیت(ع) ابراز می‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اجتماع عظیم و حماسی زینبیه اعظم زنجان که لحظاتی پیش به پایان رسید خبری از درآوردن گوشواره از گوش‌های مظلوم نبود بلکه ملتمسانی که حاجت‌روا شده بودند گوشواره‌های خود را همراه با نذورات قربانی و سایر نذورات نقدی و غیرنقدی به زینبیه اعظم ادا کردند.

به گزارش ایرنا، تمام دستگاه‌های امدادرسان، درمانی، نظامی و انتظامی برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم، تدارک و هماهنگی لازم را انجام داده بودند.

شهرداری زنجان نیز ضمن فراهم آوردن پارکینگ‌های موقت برای شهروندان و مسافران، تمهیدی اندیشیده بود که اتوبوس‌های شهری، عزاداران را به صورت رایگان به محل عزاداری برسانند. ضمن اینکه بر اساس بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان، تمام ادارات استان جهت شرکت مردم در دسته‌های عزادارای حسینیه و زینبیه اعظم زنجان در روزهای یک‌شنبه و چهارشنبه /هشتم و یازدهم محرم/ در ساعت ۱۲ ظهرتعطیل شده بود.

۹۵۵۶/۳۰۸۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محرم ۹۸ هیأت عزاداری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های ناین بال قهرمانی آسیا دوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور عربستان و در شهرریاض برگزار شد و تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت ها حضورپیدا کردند.

نخستین دوره رقابت های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا ۲۰۲۴ در دو بخش ناین بال بزرگسالان و رده سنی منهای ۱۷ سال برگزارشد و زهرا زرین حقیقی موفق شد به جمع ۱۶ نفر پایانی رقابت ها راه پیدا کرد.

زهرا تیموری از استان یزد نیز در گروه سختی قرار گرفتو از راهیابی به مرحله یک هشتم مسابقات باز ماند. اما فریال طاهری در بخش ناین بال منهای ۱۷ سال در آستانه رسیدن به مدال رقابتها شکست خورد و از رسیدن به مدال آسیایی بازماند.

کد خبر 6088651

دیگر خبرها

  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • پایان موقت کاوش در محوطه تازه کشف‌شده در اصفهان + عکس
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان
  • ساخت عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان تمام شد
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود