Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@14:55:21 GMT

اعطای تسهیلات به ساکنان بافت فرسوده قم

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۰۴۸۰

اعطای تسهیلات به ساکنان بافت فرسوده قم

قم - معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی قم گفت: افراد ساکن دربافت فرسوده این استان از وام مسکن با کارمزد ۹ درصد برخوردارند.

به گزارش قدس آنلاین؛ داوود طلوعی روز چهارشنبه  اظهار داشت: پس از ابلاغ شیوه‌نامه تسهیلات بازآفرینی بافت فرسوده از اردیبهشت امسال تاکنون  ۴۲ فقره متقاضی درقالب اشخاص حقیقی، خودمالک و انبوه‌سازان با مراجعه به تارنمای مربوط ثبت‌نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این افراد برای ساخت ۱۲۰ واحد مسکونی به مدیریت امور شعب بانک مسکن استان قم معرفی شده‌اند که به جز تعداد اندکی که در حال طی کردن مراحل تکمیلی پرونده در بانک عامل هستند، بقیه معرفی‌شدگان موفق به اخذ تسهیلات شده‌اند.

وی گفت: این تسهیلات شامل یک وام ۵۰۰ میلیون ریالی با کارمزد ۹ درصد برای کلیه واحدها و در صورت درخواست متقاضی با توجه به تعداد واحدها و اینکه وی مالک حقیقی یا انبوه‌ساز است، تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال به صورت وام ودیعه مسکن با نرخ سود ۱۸ درصد قابل افزایش و به صورت ترکیبی توسط بانک قابل پرداخت می‌باشد.

طلوعی گفت: دریافت این تسهیلات نیاز به هیچ سپرده‌ای ندارد و فقط با معرفی‌نامه اداره کل راه و شهرسازی استان قم به بانک مسکن قابل پرداخت است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قم بافت فرسوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا