Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نعمت الله نوری زاده سرپرست اتحادیه استانی آسانسور در خوزستان با اشاره به اینکه مهرماه سال گذشته برای اولین بار اتحادیه کشوری آسانسور در کشور فعالیت خود را آغاز کرده، گفت: بروزرسانی استاندارد آسانسور‌های استان در دستور کار قرار گرفت.

وی به آغاز فرآیند‌های اجرایی برای بروزرسانی آسانسور‌های نصب شده در ساختمان‌های استان از مهرماه امسال اشاره کرد وبیان داشت: در بین همه آسانسور‌های نصب شده در ساختمان‌های استان می‌توان گفت فقط ۳۰ درصد آن‌ها به روز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری زاده با ابراز نگرانی از آسانسور‌های موجود در ساختمان‌هایی که عمر آن‌ها بیش از ۵ سال است، تصریح کرد: با هماهنگی که از طریق اداره کل استاندارد استان صورت گرفته، قرار است تعدادی از شرکت‌های بازرسی برای بروزرسانی تجهیزات آسانسور بکار گرفته شود.

سرپرست اتحادیه استانی آسانسور در خوزستان افزود: این بازرسی‌ها قرار است سالانه انجام شود تا از بابت ایمنی آسانسور‌های ساختمانی مطمئن شویم.

این مقام مسئول، کوچک بودن چاله‌های آسانسور در ساختمان‌های قدیمی ساز را یکی از عواملی عنوان کرد که باعث ایجاد نگرانی شده است و اظهار داشت: به همین منظور باید از تجهیزات خاصی جهت به روز رسانی ایمنی و استاندارد آسانسور‌ها استفاده کرد.

آسانسور‌های ادارات و مراکز درمانی در اولویت بازرسی است

نعمت الله نوری زاده بازدید از شرایط آسانسور‌های اماکن عمومی بخصوص ساختمان‌های اداری و مراکز درمانی مانند مجتمع‌های پزشکی را یکی از اولویت‌های لازم در این بازرسی‌ها عنوان کرد.

او اذعان داشت: این بازرسی‌ها از مراکز عمومی که محل تردد مردم هستند اجباری است و باید همکاری‌های لازم در این زمینه راستا صورت بگیرد.

نوری زاده افزود: تلاش می‌شود با صدور گواهی‌های استاندارد آسانسور ایمنی آن‌ها ارتقا یابند تا شاهد حوادث ناراحت کننده‌ای در محیط‌های ساختمانی نباشیم.

بر اساس این گزارش، تمام آسانسور‌های نصب شده در کشور مشمول مقررات استاندارد اجباری هستند و علاوه بر این صدور پروانه پایان کار برای ساختمان‌های دارای آسانسور توسط شهرداری‌ها، در گرو ارائه گواهینامه ایمنی و کیفیت آسانسور است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندارد مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر

یاسر شریفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر اظهار داشت: در سال گذشته ۲۰۰ مورد بازرسی از فروشگاه های توزیع کننده اقلام اساسی در بخش جزیره مینو صورت گرفته است.

به گفته او ۸۰ مورد از این پایش ها مربوط به نانوایی های این بخش بوده است.

شریفی ادامه داد: بازرسی از فروشگاه ها به همراه بازرسان تعزیرات و صمت و نمایندگانی از فرمانداری و اداره بهداشت انجام می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد در خراسان رضوی
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • (تصاویر) ساعت فوق‌مقاوم شیائومی با ۱۵ استاندارد نظامی
  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • ۵۱۰ هزار تن گندم به مراکز مسقف خوزستان انتقال داده شد
  • آبگیری ۸۱ درصد کل مخازن سدهای خوزستان
  • سیلاب‌های خوزستان با مدیریت سدها مهار شد/ ذخیره سدها به 81 درصد رسید
  • ۸۱ درصد مخازن سدهای خوزستان پر شد/ آخرین وضعیت سد دز
  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر