Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی برنا، آخرین شب مراسم سوگواری و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین در شب شهادت زین‌العابدین حضرت امام سجاد علیهما السلام با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

در این مراسم که جمعی از مسئولان و هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی در سخنانی گفت: در حادثه عاشورا خواص بموقع وارد میدان نشدند و آن حادثه تلخ اتفاق افتاد در حالی که اگر بهنگام وارد شده بودند، چه بسا سرنوشت تاریخ تغییر می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنران مراسم با بیان اینکه اگر در امتحانات مراقب نباشیم ممکن است مردود شویم، افزود: مردودی‌ها کسانی بودند که به جنگ امام حسین (ع) آمدند و دلبسته دنیا بودند و قبولی‌ها یعنی آنها که با امام (ع) ماندند، عاشق خدا بودند و دین خود را فدای دنیا نکردند.

حجت‌الاسلام خاتمی اعتماد به بیگانگان را مصداق دلبستگی به دنیا دانست و گفت: دشمن می‌خواهد چنین القا کند که ملت ایران خسته شده است اما به یاری خداوند، ملت عاشورایی ایران خسته‌شدنی نیست و به بیگانگان اعتماد ندارد.

همچنین در این مراسم آقایان مرتضی طاهری و سعید حدادیان به مرثیه‌خوانی و نوحه‌سرایی بر مصائب حضرت سیدالشهداء و امام سجاد علیهما السلام پرداختند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام خمینی جنگ حضرت امام رهبر معظم انقلاب عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام

                                                                                 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) امروز  با حضور هیات‌های مذهبی و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

عزاداران مکتب جعفری در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام همزمان با سراسر کشور با تجمع در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) عزاداری کردند.

 

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • امام جعفر صادق (ع)؛ شخصیت مهم در جهان اسلام و مکتب شیعه
  • مشهد در سوگ ششمین ولی مسلمین/عطر شهادت در اجتماع صادقیون پیچید
  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق علیه السلام در لنگرود
  • لرستان؛ سیاهپوشِ اختر ششم
  • گیلان در سوگ سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)
  • گیلان در سوگ شهادت امام جعفر صادق علیه السلام
  • حقیقت بندگی خدا در بیان امام صادق(ع)
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • چگونه می‌توان راه و روش امام صادق (ع) را الگو قرار داد؟