Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@03:01:36 GMT

توئیت ظریف درباره حادثه یازده سپتامبر

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۲۰۴۲

به گزارش جهان نيوز، «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در پیامی در شبکه اجتماعی توئیتر به سالروز واقعه 11 سپتامبر اشاره کرد و نوشت:«جنگیدن تا آخرین سرباز آمریکایی».

وی در این پیام توئیتری نوشت:«همان تیم ب که نخست بیشترین تعداد ترویست‌های 11 سپتامبر را تامین کرده و دوم ایالات متحده را به باتلاق‌های افغانستان و عراق هدایت کرده، اکنون بوسیله تروریسم اقتصادی برای جنگ با ایرانیانی نقشه می‌کشد که زمانی که شعله‌های آتش ساختمان مرکز تجارت جهانی را فرا گرفته بود، به احترام این حادثه، شمع روشن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچگونه تعجبی وجود ندارد که 11 سپتامبر همچنان برای «مایک پامپئو» یک کابوس است.»
  در حادثه ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ افرادی که گفته می‌شود از اعضای گروه تروریستی القاعده بودند چهار هواپیمای مسافربری را ربوده و به اهدافی در داخل آمریکا حمله کردند. از میان ۱۹ فرد دخیل در این هواپیماربایی ۱۵ نفر تبعه عربستان سعودی بودند.

دو فروند از هواپیماهای مسافربری به ساختمان برج‌های دو قلوی تجارت جهانی برخورد کردند، یکی از آنها به ساختمان پنتاگون در ایالت ویرجینیا برخورد کرد و هواپیمای چهارم بعد از تلاش مسافرها برای مقابله با افراد هواپیماربا در پنسیلوانیا سقوط کرد. نزدیک به ۳۰۰۰ نفر در این حادثه جان باختند. القاعده مسئولیت این حمله را به عهده گرفت. 
دولت آمریکا بعد از این حادثه ابتدا به افغانستان و بعد از آن به عراق حمله کرد. کپی متن خبر برچسب ها: محمد جواد ظریف 11سپتامبر

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: محمد جواد ظریف 11سپتامبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر

شهبازی، مجری صداوسیما در واکنش به توئیت آذر منصوری، رییس جبهه اصلاحات «نطفه اصلاح طلبی» را حرام خواند.

 

به گزارش انتخاب؛ این مجری صداوسیما در واکنش به توئیت آذر منصوری، رییس جبهه اصلاحات درباره نیکا شاکرمی نوشت: «اصلاح طلبی» نطفه اش حرام است. «اصولگرایی» لقمه اش!

نتیجه اولی را در این مواقع ببینید. نتیجه دومی را هم... به وقتش می‌گویم.

دیگر خبرها

  • لحظات پرواز یازده ساعته بمب افکن‌های اتمی روس در مرز آمریکا
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • تخریب قلعه «هری‌پاتر» در اوکراین (+عکس)
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • لحظه حمله موشکی حزب الله به دو ساختمان محل حضور سربازان اسرائیلی
  • سازمان «سیا» با دندان‌های کشیده شاهد حادثه ۱۱ سپتامبر بود
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • حمله پلیس به محل تحصن دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • حمله خشونت‌آمیز پلیس نیویورک به دانشجویان حامی فلسطین در «کلمبیا»