Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:03:46 GMT

امیدواری تراکتور به حضور در لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۲۲۳۴

امیدواری تراکتور به حضور در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش پنجشنبه ایرنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا تا ۳۱ آگوست (۹ شهریور) به باشگاه‌های ایران فرصت تسویه حساب بدهی‌هایشان را داده که سازمان لیگ ۱۱ روز نیز این تاریخ را تمدید کرده بود.

بر پایه این گزارش، در صورتی که تیم استقلال نتواند مجوز حضور در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را کسب کند، این تیم از این رقابت‌ها کنار گذاشته شده و تیم پنجم لیگ برتر، تراکتور ،جایگزین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران، سپاهان اصفهان و شهر خودرو مشهد، نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا هستند.

در همین حال مصطفی کاراندیش، معاون حقوقی باشگاه فرهنگی - ورزشی تراکتور درباره اینکه آیا تراکتور مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارد و مجوز حرفه‌ای خود را دریافت کرده است یا خیر، اظهار داشت: ما اطلاعی از وضعیت استقلال نداریم، اما اگر قرار باشد تغییری در ترکیب تیم‌های نماینده ایران انجام شود، این احتمال وجود دارد که تراکتور جایگزین شود.

کاراندیش افزود: ما بدهی خاصی نداریم و اکثر پرونده‌های ما مربوط به مدیریت سابق بوده است که آن‌ها را هم یا تسویه کرده‌ایم و یا با بازیکنانی مانند نانگ و کاردوسو مصالحه انجام داده‌ایم. به غیر از این، با بازیکنان دیگرمان تسویه حساب شده است.

معاون حقوقی باشگاه تراکتور در پایان یادآوری کرد: در هر صورت ما امیدواریم در لیگ جدید با توانمندی تیم‌مان بتوانیم جواز لیگ قهرمانان را کسب کنیم، اما برای این فصل باید ببینیم شرایط چطور پیش خواهد رفت.

تیم فوتبال تراکتور به عنوان یکی از مدعیان لیگ برتر فوتبال ایران، فصل گذشته را با رده پنجمی به پایان برد؛ سرخپوشان تبریزی در شرایطی که تا چند هفته مانده به پایان لیگ از مدعیان قهرمانی بود، به دلیل حاشیه های پیش آمده انسجام تیمی خود را از دست داد و از کورس قهرمانی جا ماند.

تراکتور این فصل نیز با در اختیار گرفتن بازیکنان سرشناس برای قهرمانی در لیگ برتر لیگ باشگاه های ایران تلاش می کند و هم اکنون با ۴ امتیاز در رده ششم لیگ برتر جای دارد.

۵۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال تراکتورسازی تبریز ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روزها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با ورزش سه در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

گل‌محمدی در پایان اظهار داشت: جا دارد از آقای زنوزی هم تشکر کنم که برای تراکتور زحمات زیادی می‎‌کشند.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیمهای مختلف لیگ برتری را دارد، در سالهای گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه 1360 به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

258258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899101

دیگر خبرها

  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • کاهش سهمیه‌های باشگاهی ایران در آسیا
  • تعیین سهمیه‌ کشورها در فصل آینده؛ ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن