Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم زمان با برگزاری آئین‌های ویژه سوگواری محرم، جوانان شهرستان یک هزار شهید اندیمشک برای میهمانی از عاشقان اهل بیت(ع) مهربانی خود را در شهر شهدای مدافع حرم طنین‌انداز کرده‌اند. ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، هم زمان با برگزاری آئین‌های ویژه سوگواری محرم، جوانان شهرستان یک هزار شهید اندیمشک برای میهمانی از عاشقان اهل بیت(ع)  مهربانی خود را در شهر شهدای مدافع حرم طنین انداز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانان سنگربان مقاوم کرخه و دز در هشت سال دفاع مقدس با حضور در هیئت‌های مذهبی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی و طبخ و توزیع غذای نذری، بار دیگر با ولایت فقیه و امام راحل خود تجدید بیعت کرده و مسیر عاشقی خود را راه اسلام و انقلاب به تصویر کشیده‌اند.

حضور در هیئت‌های مذهبی، سینه زنی، روضه خوانی، برپایی آئین‌های تعزیه،مرثیه خوانی، چلاب زنی، برپایی موکب‌های مردمی و تکیه‌های مذهبی، راه اندازی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری آئین سیاه پوشان و اهتزاز پرجم مزین به نام اهل بیت(ع) در میدان امام خمینی(ره) بخشی از ویژه برنامه‌هایی است که با حضور جوانان مؤمن و انقلابی اندیمشک در آئین‌های عزاداری سالار شهیدان برگزار و به اجرا می‌رسد.

بیت الزهرا (س) اندیمشک پذیرای عاشقان اهل بیت(ع) ‌+تصاویر‌آئین سفره‌داران باب الحوائج (ع) به میزبانی اندیمشک برگزار شد‌تلویزیون در دهه اول محرم/ باید طرحی نو در انداخت

حضور در مزار شهدا و غبار روبی مزار شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس و هم چنین مشارکت در آئین باشکوه علم چرخانی که امسال و برای نخستین بار و با حضور عاشقان اهل بیت(ع) در بوستان شهدای هفتاد و دو تن برگزار شد از دیگر ویژه‌های برنامه‌هایی است که جوانان اندیمشکی هم زمان با محرم در این شهر یک هزار شهید به اجرا رسانده‌اند.

بیش از این نیز جوانان اندیمشکی با مشارکت در طبخ و توزیع بزرگ‌ترین غذای نذری و برگزاری آئین باب الحوائج(ع) و هم چنین عزاداری باشکوه در یوم العباس(ع) بار دیگر شور انقلابی و اسلامی خود را اثبات و با رهبر معظم انقلاب در مسیر دفاع از ارزش‌های معنوی خود تجدید بیعت کردند.

گزارش از محمد امین جمشیدی

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۲ - ۱ قرقیزستان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی در سالن بانکوک آرنا مقابل هم قرار گرفتند؛ که در پایان نیمه نخست تیم ایران با گل‌های بهروز عظیمی و سالار آقاپور ۲ بر یک قرقیزستان را شکست داد.

ترکیب ابتدایی ایران: مسعود محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور، بهروز عظیمی

برنده این بازی در مرحله بعد با برنده بازی ازبکستان و ویتنام رو برو می‌شود.

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۲ - ۱ قرقیزستان
  • طرز تهیه ناز لقمه؛ یک نهار معرکه برای عاشقان شامی کباب (فیلم)
  • طنین زنگ زمین پاک در شاهرود
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • فیلم/ طنین صدای اذان در قلب آمریکا
  • معرفی نامزدهای دومین جشنواره «عروسک‌خونه»