Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:59:45 GMT

رعایت نکردن حق تقدم یک کشته و پنج مجروح بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۷۶۲۲

رعایت نکردن حق تقدم یک کشته و پنج مجروح بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید محمد باقری، فرمانده انتظامی فیروزه، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور «خوشاب به فیروزه » سه راهی روستای سلیمانی، اکیپ گشت بخش انتظامی طاغنکوه و گشت پلیس راه، برای امدادرسانی و بررسی بیشتر به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی فیروزه افزود: با حضور  مأموران انتظامی و نیروهای امدادی در محل و با بررسی‌های به عمل آمده، بر اساس شواهد عینی موجود در صحنه، مشخص شد یک سواری سمند با دو سرنشین با پژو ۲۰۶ با چهار سرنشین برخورد کرده که سرنشین خودروی سمند در دم فوت می‌کند و پنج سرنشین هر دو خودرو نیز مصدوم می‌شوند. 

وی با بیان این مطلب که مصدومان بلافاصله به مرکز درمانی انتقال یافته‌اند، گفت: علت وقوع این تصادف، برابر اظهار نظر اولیه کارشناسان تصادفات رعایت نکردن حق تقدم عبور هنگام دور زدن راننده سمند اعلام شده است. 

باقری خاطرنشان کرد: از شهروندان و رانندگان عزیز انتظار داریم با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و از انحراف به چپ و تغییر ناگهانی مسیر و سبقت‌های غیر مجاز خودداری کنند.

کد خبر 4716509

منبع: مهر

کلیدواژه: کشته و زخمی پلیس راهنمایی و رانندگی تصادفات رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی ماه محرم بوشهر قزوین شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا اربعین حسینی شهرکرد گرگان ماه محرم و صفر خرم آباد تاسوعا و عاشورا کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار چناران گفت: مردان متجاهر به کمپ شهرستان و زنان به مرکز نگهداری و بازپروری مشهد منتقل شدند.
محسن مه آبادی افزود: جمع آوری این افراد در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان اجرا شده است.
فرماندار چناران گفت: این طرح با همکاری کلانتری‌های شهرستان و دستور قضایی با رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حقوق شهروندی اجرایی شده است.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی