Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@10:57:08 GMT

وزیر کشور وارد بیشکک شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۷۷۱۴

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز پنجشنبه (۲۱ شهریور) با بدرقه عوض عبدالرزاق اف سفیر قرقیزستان در ایران، سید سلمان سامانی معاون هماهنگی وزارت کشور و سید نجیب حسینی مشاور وزیر و مسئول هماهنگی حوزه وزارتی، تهران را به مقصد بیشکک، پایتخت جمهوری قرقیزستان ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دقایقی قبل، با استقبال مقامات قرقیزستانی وارد فرودگاه ماناس پایتخت بیشکک شد.

رحمانی فضلی در این سفر دو روزه، در دیدار با جونوش علی اف وزیر کشور قرقیزستان، موافقنامه همکاری های امنیتی و انتظامی میان دو کشور را مورد بررسی نهایی قرار خواهد داد.

دیدار با دیگر مقامات قرقیزستان و همچنین نشست صمیمانه با ایرانیان مقیم قرقیزستان، از دیگر برنامه های وزیر کشور در بیشکک خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر کشور رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت کابینه سیزدهم، شامگاه دوشنبه وارد استان مرکزی، پایتخت صنعتی کشور شد و در شهرستان اراک، در پاویون مورد استقبال رسمی استاندار مرکزی، مسؤولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

در این سفر قرار است امروز سه شنبه وزیر در سی و دومین همایش بین‌المللی مهندسی مکانیک در دانشگاه صنعتی اراک حضور پیدا کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر خود با فعالین اقتصادی و تشکل‌های حوزه صنعت نشست خواهد داشت و از شرکت دانش بنیان انرژی صنعت خاورمیانه در اراک، بازدید می‌کند.

کد خبر 6098853

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • برگزاری تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد ارتش و ۵ کشور
  • واکنش روسیه به اقدام خصمانه کشورهای بالتیک برای قطع روابط
  • خبر مهم وزیر کشور درباره پذیرش اتباع جدید
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • وزیر کشور: بازگشت ۱.۵ میلیون اتباع خارجی به کشور‌های خود/ اتباع جدید نمی‌پذیریم
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • دستور وزیر ورزش به تاج: به کرامت بانوان خدشه وارد شده؛ رسیدگی کنید
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است