Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام طاهری گفت: زن در اسلام برخلاف دیگر مکتب‌ها دارای جایگاه ویژه‌ای است که در دامان او قهرمانان تربیت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید محی‌الدین طاهری» امروز (پنج شنبه 21 شهریور) در همایش «رهروان زینبی» که در حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) برگزار شد، به سالروز شهادت امام سجاد(ع) اشاره کرد و گفت: سالروز ورود اسرای مظلوم کربلا به سرزمین کوفه و همچنین سالروز دفن اجساد مطهر شهدای کربلا را گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر جامعه روحانیت شیراز در ادامه اضافه کرد: شخصی از پیامبر(ص) سؤال کرد آیا جهاد درراه خدا که وظیفه مردان است، پیامبر(ص) فرمود به زنان بفرمایید خوب همسرداری کنید، چراکه جهاد زن همسرداری است.

 

وی با بیان اینکه اگر کسی سعادتمند می‌شود سعادتمندی او بستگی به مادر او دارد، تصریح کرد: اگر این کلام را در کنار فرمایش ارزشمند پیامبر (ص) یا امیرالمومنین (ع) بگذاریم به این نتیجه می‌رسیم که زن در اسلام برخلاف دیگر مکتب‌ها دارای جایگاه ویژه‌ای است که در دامان او قهرمانان تربیت می‌شوند.

 

حجت الاسلام طاهری عنوان کرد: در تاریخ مردانی توانسته‌اند مسیر تاریخ را تغییر دهند و این به دلیل وجود مادران بزرگ بوده است، همسر داری صحیح حضرت زهرا (س) است که امام حسن و حسین علیهم‌السلام پرورش پیدا می‌کنند.

 

وی در پایان با بیان اینکه امام حسین (ع) پرورش یافته بانویی است که خود شیر زن است، خاطرنشان کرد: امروز نیز در این کشور زنان شیر زنی وجود دارد که در دامان خود مردانی را تربیت کرده اند که هشت سال دفاع مقدس را از نظام مقدس اسلامی دفاع کرده اند.

پایان پیام/663

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم تاسوعای حسینی عاشورا محرم مسجد عاشورای حسینی شیرخوارگان حسینی عزاداری امام حسین ع همایش رهروان زینبی اوقاف و امور خیریه فارس ماه محرم شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد

به گزارش "ورزش سه"، در این هفته از رقابتهای لیگ برتر پرسپولیس میزبان سپاهان در ورزشگاه آزادی است. اگرچه ابتدا گفته می‌شد این بازی توسط سهامدار پرسپولیس رایگان می‌شود اما با مخالفت سازمان لیگ از ظهر امروز بلیت فروشی این مسابقه حساس با قیمت معمول شروع شد.

به دلیل استقبال فوق‌العاده هواداران پرسپولیس از این بازی، بلیت‌فروشی طبقه دوم غربی برای اولین در این فصل باز شد. سمت غربی استادیوم در این فصل به دلیل بازسازی کاملا بسته بود اما حالا در این دیدار حساس برای طبقه دوم این قسمت از ورزشگاه بلیت فروشی می‌شود.

تا کنون بیش از ۳۹ هزار بلیت به فروش رفته است و پیشبینی می‌شود تا روز بازی بلیت‌های بیشتری نیز رزرو شود.

دیگر خبرها

  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • تبریک ویژه سپاهانی‌ها به ژوزه مورایس | عکس
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • جغرافیای اصفهان از منظر علم فلسفه جایگاه بی‌نظیری دارد