Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز بیست و دوم شهریور ماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

  انهدام باند سارقان منزل با ۲۵ میلیارد ریال اموال مسروقه سردار "مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: پس از وقوع چندین مورد سرقت منزل در شهرستان "شاهین شهر" کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی به صورت ویژه وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود:کارآگاهان متخصص پلیس آگاهی پس از انجام یک سری اقدامات تخصصی و خاص موفق شدند ۳ سارق را که غیر بومی بودند شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم دستگیر کنند.
این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در بازجویی‌های تخصصی به عمل آمده مشخص شد این سارقان ۲۵ میلیارد ریال اموال از ۴۱ منزل در شاهین شهر سرقت کرده اند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: این سارقان منازل خالی از سکنه را شناسایی و پس از اطمینان از خالی بودن منزل با تخریب درب‌های ورودی وارد منزل می‌شدند و اموال با ارزش مانند طلا، لپ تاپ، فرش‌های گران قیمت و وجوه نقد را سرقت می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، بازگرداندن اموال مسروقه به مالکان را نیز در اولویت کاری پلیس دانست و به شهروندان توصیه کرد: حتی الامکان اموال با ارزش را در منزل نگهداری نکنید و به صندوق امانات بانک‌ها بسپارید، گاو صندوق را در دیوار تعبیه کنید بطوری که حمل آن غیر ممکن باشد و منازل خود را به سیستم‌های مدرن پیشگیری از سرقت مجهز کنید.   کشف محموله میلیونی پوشاک قاچاق درشاهین شهر سرهنگ "حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر اظهار داشت: عوامل گشت انتظامی پاسگاه مورچه خورت حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از آن تعداد ۱۴ بسته چسب کاری شده انواع پوشاک قاچاق را از داخل قسمت بار اتوبوس کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت:ارزش ریالی اموال قاچاق کشف شده ۸۰۰ میلیون ریال توسط کارشناسان اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.   کلاهبرداری تلگرامی خانم جوان با شگرد فروش کالا‌های آرایشی و بهداشتی سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی"رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: با ارائه مرجوعه قضائی توسط یکی از شهروندان مبنی بر فعالیت فردی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام در خصوص تبلیغ و فروش غیر مجاز لوازم آرایشی و بهداشتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: با بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان مشخص شد محصولات خریداری شده توسط شاکی علاوه بر اینکه تقلبی و فاقد مجوز‌های بهداشتی بوده، عوارض زیادی برای مصرف کنندگان به همراه دارد.

او افزود: با انجام اقدامات تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا متهم در منزل خود که محل فروش و توزیع انواع کالا‌های آرایشی و بهداشتی تقلبی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان به شهروندان توصیه کرد: سود آوری صرفأ از اهداف اصلی برخی از کاربران در فضای مجازی است که بیشتر کاربران این موضوع را جدی نمی‌گیرند و قبل از بررسی نوع کالا و بستری که اقدام به فروش لوازم تخصصی می‌نماید، ناآگاهانه وارد عمل می‌شوند در حالیکه باید در نظر داشت، وجود کثرت مخاطبان یک صفحه اجتماعی، دلیل بر مجوز، صحت و ارائه کالای سلامت محور توسط گرداننده آن صفحه و یا کانال نمی‌باشد.   کشف ۸۰ کیلو قهوه قاچاق درسمیرم سرهنگ"سهراب قرقانی" فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با قاچاق کالا، مأموران انتظامی شهرستان سمیرم حین گشت زنی‌های هدفمند خود به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۸۰ بسته یک کیلویی قهوه خارجی به وزن ۸۰ کیلوگرم کشف کردند که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد.
این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم با اشاره به اینکه ارزش قهوه قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان ۱۲۰ میلیون ریال اعلام شده، از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از فعالیت‌های اقتصادی و بهداشتی غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پییام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف دو دستگاه کشنده حامل ۱۲ دستگاه لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی شهرستان سمیرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به دو دستگاه خودروی کشنده ۴۰ فوت حامل بار مشکوک می‌شوند و برای بررسی دقیق‌تر هر دو خودرو را متوقف می‌کنند.

وی افزود: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودروهای متوقف شده پرداختند که در این عملیات، ۱۲ دستگاه لیفتراک خارجی قاچاق که بدون هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بودند را کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لیفتراک‌های قاچاق کشف شده را ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه هر دو متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 750789

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز