Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-01@13:07:48 GMT

◄ انتخاب دبیر جدید اتحادیه مالکان کشتی

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۷۲۹۲

تین‌نیوز | 

دبیر اتحادیه مالکان کشتی ایران پس از نشست اخیر هیئت مدیره این اتحادیه تغییر کرد.

به گزارش تین نیوز، در نشست اخیر هیئت مدیره اتحادیه مالکان کشتی ایران، یحیی ضیایی‌‌مهر مهرجردی به عنوان دبیرکل جدید این اتحادیه انتخاب شد.

براساس این گزارش، نشست هیئت مدیره اتحادیه مالکان کشتی ایران روز چهارشنبه 13 شهریور با حضور اعضای هیئت مدیره در سالن اجتماعات این اتحادیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این علی شریفی دبیری اتحادیه مالکان کشتی ایران را بر عهده داشت.

اتحادیه مالکان کشتی ایران به استناد بند ( یک ) ماده 5 قانون اتاق بازرگانی در شهریور ماه سال 84 تحت شماره 184 تاسیس و فعالیت آن رسمیت یافت. این اتحادیه به موجب ماده131 قانون کار جمهوری اسلامی ایران و آئین‌نامه مصوب دی ماه 1371 هیئت وزیران در تاریخ 15/11/87 به شماره 328/2/3-32 در اداره کل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی وزارت کار و امور اجتماعی به ثبت رسیده است. این اتحادیه دارای شخصیت حقوقی و مالی مستقل بوده که به صورت صنفی و غیر انتفاعی اداره می‌شود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: اتحادیه مالکان کشتی ایران علی شریفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان

تمرین فوتبالیست‌های مس پیش از دیدار با گلگهر سیرجان با حضور رییس هیئت مدیره باشگاه در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی باشگاه مس رفسنجان، عصر روز دوشنبه دهم اردیبهشت، فوتبالیست‌های مس زیرنظر محرم نویدکیا سرمربی در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان به تمرین پرداختند.

در تمرینات مس رفسنجان پیش از دیدار با گل گهر سیرجان، اصغر صالحی، رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت مس و حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه نیز حضور داشتند.

تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت از ساعت ۱۷:۴۵ در خانه میزبان گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

کد خبر 749248

دیگر خبرها

  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند