Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@11:20:51 GMT

افزایش 43 درصدی عملیات تخلیه و بارگیری در بندر چابهار

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۸۷۵۵

افزایش 43 درصدی عملیات تخلیه و بارگیری در بندر چابهار

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از افزایش 43 درصدی عملیات تخلیه و بارگیری در بندر چابهار خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز آقایی در گفت وگو با عصرهامون، با بیان این مطلب گفت: تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیر نفتی در بندر چابهار از ابتدای امسال تا 15 شهریور ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 43 درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی میزان تخلیه و بارگیری شناورهای بالای هزار تن 27 درصد، صادرات کالاهای غیر نفتی 100 درصد و کاپوتاژ کالاهای نفتی 103 درصد رشد را نشان می دهد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با توجه به این که بندر چابهار، به عنوان بزرگترین بندر اقیانوسی کشور از قابلیت ها و زیرساخت های مناسبی برای واردات بخشی از کالاهای اساسی مورد نیاز کشور برخوردار است، اقدام هایی برای پهلوگیری کشتی های حامل این نوع کالاها نیز در این بندر انجام شده است که طبق اعلام وزارت صمت به زودی محقق می شود.

آقایی افزود: همزمان با تخلیه کالاهای اساسی سهم سیستان و بلوچستان و استان های شرقی کشور شاهد رونق بیش از پیش محور شرق، اشتغالزایی، کاهش زمان و هزینه های وارده بر کالا خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر با بیان اینکه بوشهر رتبه دوم تردد خودروها بین استانی در سال گذشته کسب کرد و گفت: ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد نسبت به سال ماقبل آن افزایش یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محبوبه شهریاری عصر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه در طرح نوروزی، جابجایی 297 هزار و 341 مسافر استان با ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شده است، اظهار داشت: استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در استان بوشهر در طرح نوروزی نسبت به مدت مشابه سال قبل 65 درصد افزایش یافته است.

وی جابه‌جایی بیش از 5 میلیون مسافر در سال گذشته با ناوگان حمل و نقل عمومی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: استان بوشهر از نظر رشد تردد خودرو بین استانی در سال گذشته، رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر افزود: براساس گزارش تحلیلی وضعیت تردد خودرو جاده‌ای کشور طی سال گذشته، بوشهر 25 درصد نسبت به سال 1401 افزایش داشته است. طبق آمار سامانه‌های تردد شمار، طی سال گذشته 25 میلیون تردد بین استانی در بوشهر ثبت شد که بیشترین میزان آن مربوط به ماه‌های فروردین و آذرماه بوده است.

شهریاری با اشاره به تردد خودرو بین استانی در نخستین ماه سال جاری بیان کرد: در فروردین ما 1.3 میلیون خودرو وارد استان و همین میزان خارج شده که در مقایسه با پارسال به ترتیب 11 درصد و 8 درصد رشد داشته است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: اکنون 19 سامانه نظارت تصویری، 64 سامانه کنترل سرعت، 60 سامانه تردد شمار و 4 سامانه توزین در حال حرکت فعال است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • نقش توسعه مسیر ترانزیتی ریمدان در رقابت گوادر-چابهار چیست؟
  • افزایش ۲۴ درصدی حجم مبادلات اقتصادی از پایانه مرزی میرجاوه
  • دریافت مهر اصالت برای پنج اثر از صنعتگران و هنرمندان چابهار
  • هشدار احتمال شیوع مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • بندر چابهار بهترین گزینه برای مبادلات تجاری افغانستان
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ماما اولین نوازشگر جسم پاک نوزاد است
  • ۴۰ درصد مزارع گندم سیستان و بلوچستان برداشت شد
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر