Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@00:06:57 GMT

انتشار فراخوان جایزه کتاب سال شعر «خبرنگاران»

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۹۱۶۱

انتشار فراخوان جایزه کتاب سال شعر «خبرنگاران»

دبیرخانه‌ جایزه‌ کتاب سال شعر به انتخاب «خبرنگاران» فراخوان چهاردهمین دوره‌ این جایزه را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، چهاردهمین دوره‌ جایزه‌ کتاب سال شعر به انتخاب «خبرنگاران»، همچون دوره‌های گذشته، در سه بخش «کتاب سال»، «ویژه» (شاعران بدون کتاب) و «تجلیل» (یک عمر فعالیت شعری)، با داوری جمعی از شاعران خبرنگار و فعال رسانه‌ در حوزه فرهنگ و ادبیات، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیرخانه‌ این دوره از جایزه‌ی کتاب سال شعر خبرنگاران نیز با دبیری علیرضا بهرامی، از شاعران و ناشرانی که در سال ۱۳۹۷ مجموعه شعر منتشر کرده‌اند، دعوت کرده است تا با توجه به این شرایط، در بخش کتاب سال جایزه شرکت کنند:
- کتاب در سال ۱۳۹۷ منتشر و در شناسنامه‌ آن درج شده باشد.
- چاپ اول و به زبان فارسی در ایران منتشر شده باشد.
- برگزیده‌ اشعار یا مجموعه‌ گروهی نباشد.
علاقه‌مندان به شرکت در این بخش، باید چهار نسخه از اثر خود را تا تاریخ ۱۵ مهرماه ۱۳۹۸ به نشانی تهران، صندوق پستی ۱۸۷ - ۱۳۳۵۵ ، دبیرخانه‌ جایزه‌ کتاب سال شعر خبرنگاران، بفرستند.

در بخش ویژه هم که برای کشف استعدادهای شعری برگزار می‌شود، آن دسته از شاعرانی که در هر سنی، تاکنون مجموعه‌ی شعر منتشر نکرده‌اند، آثار خود را با توجه به شرایط زیر - تنها - از طریق نشانی پست الکترونیکی و نه پرینت‌شده، می‌توانند بفرستند:
 - شرکت‌کنندگان در این بخش نباید تاکنون (چه در سال‌های گذشته و چه در سال جاری) کتاب مجموعه‌ شعر در ایران منتشر کرده یا در نوبت نشر داشته باشند.
- شرکت علاقه‌مندانی که قبلا کتابی غیر از «مجموعه شعر» منتشر کرده‌اند، یا در دست انتشار دارند، در این بخش، منعی ندارد.
- مجموعه‌ی شعرها باید به زبان فارسی باشد.
- تعداد شعرها دست‌کم بین ‌۴۰ تا ‌۵۰ قطعه بوده، یا تعداد صفحه‌های مجموعه‌ شعرها دست‌کم بین ۸۰ تا ‌۱۰۰ صفحه باشد.
- شعرها همگی در قالب یک فایل وُرد (قلم بی‌میترا ۱۲) باشد. از فرستادن اثر در قالب فایل پی‌دی‌اف یا پرینت کاغذی از طریق پُست، جدا پرهیز شود.
- در این بخش تنها آثاری در گردونه‌ رقابت قرار داده می‌شوند که کلیه‌ ویژگی‌های بالا را رعایت کرده باشند.
- حضور در این بخش برای تمامی شاعران فارسی‌زبان داخل و خارج کشور، با هر ملیتی، آزاد است.
در این بخش علاقه‌مندان تا ۲۴ مهرماه ۱۳۹۸ فرصت دارند که شعرهای خود را به نشانی پست الکترونیکی جایزه بفرستند:
sher.khabarnegar@gmail.com

در سیزدهمین دوره جایزه کتاب سال شعر به انتخاب «خبرنگاران»، مجموعه شعر «مهدی مظفری ساوجی» در بخش کتاب سال، «سیده محبوبه بصری» از بوشهر در بخش ویژه شاعران بدون کتاب و «فرزانه خجندی» از تاجیکستان نیز در بخش تجلیل از یک عمر فعالیت و دستاورد شعری، ازسوی هیات داوران این جایزه انتخاب و تقدیر و تجلیل شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جايزه كتاب سال شعر خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری

تین نیوز

 

رئیس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان از چاپ آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، کامیار کلانتر هرمزی، رئیس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در نظر دارد به استناد آیین نامه اجرایی بند (ج) ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات به منظور اجرای پروژه های راه این اداره کل از طریق فراخوان عمومی نسبت به ارزیابی کیفی شرکت های دارای رتبه راه وترابری ۱ و ۲ و ۳ و ۴ جهت تهیه فهرست کوتاه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار کند.

کلانتر هرمزی افزود: ﮐﻠﯿﻪ ﻣﺮاﺣﻞ ﺑﺮﮔﺰاری فراخوان از ﻃﺮﯾﻖ درﮔﺎه ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺗﺪارﮐﺎت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ دوﻟﺖ (ﺳﺘﺎد) ﺑﻪ آدرس www.setadiran.ir اﻧﺠﺎم شده است.

وی مهلت زمان و محل دریافت اسناد ارزیابی کیفی را از تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری لغایت ۱۳ خردادماه سال جاری اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت تا ارائه اسناد ارزیابی کیفی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد؛ لذا ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی الزامی است.

رئیس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان افزود: زمان و محل ارائه اسناد ارزیابی کیفی تا ساعت ۱۳ روز شنبه ۲۹ خردادماه سال جاری و از طریق بارگذاری در سامانه تدارکات دولت (ستاد) است.

وی با اشاره به اینکه زمان بررسی اسناد ارزیابی کیفی ساعت ۸ روز یکشنبه مورخ ۳۰ خرداد ماه سال جاری است، گفت: مدارک و اسناد بارگذاری شده می بایست کاملاً خوانا باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • ۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»