Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سید نواب حسینی منش،‌ مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران،‌ درباره معاینه فنی خودروهای حمل زباله و پسماند اظهار داشت: صحبت‌هایی که شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران درباره معاینه فنی این خودروها اعلام کرده‌اند کاملا صحیح است و ما اقداماتی را جهت رفع این مشکل در دستور کار قرار داده و آغاز کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران افزود: بیش از 4 ماه است که موضوع معاینه فنی خودروهای حمل زباله و پسماند به صورت ویژه در نظر گرفته شده که این مسأله بعد از سر و سامان دادن به اتوبوس‌های شرک واحد بوده است.

حسینی‌منش ادامه داد: تعداد زیادی از خودروهای پسماند امکان اخذ معاینه فنی را ندارند و شهردار و معاونین آن این مسأله را در دستور کار قرار داده تا صورت وضعیت این خودروها زیر ذره‌بین باشد.

حسینی‌منش گفت: در صحبت‌هایی که با مدیر عامل پسماند داشتم وی قول مساعد داده در اسرع وقت این خودورها را فراخوان و آن دسته از خودروها که برای معاینه فنی به مراکز مراجعه نکرده‌اند اقدام کنند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران اعلام کرد:همچنین خودروهایی که برای معاینه فنی مراجعه کرده و نتوانسته‌اند نمره قبولی بگیرند باید جهت رفع ایرادات اقدام کنند چرا که در تجدید قراردادهای امسال این موضوع مدنظر قرار داشته و ممکن است اصلاً با آنها قراردادی بسته نشود.

وی گفت: در صورت عدم اخذ معاینه فنی، صورت وضعیت این خودروها تائید نخواهد شد البته باید توجه داشت بسیاری از این خودروها به دلیل اینکه به شدت فرسوده‌اند و یا تغییر کاربری داده‌اند باید به صورت کامل حذف و خودروی دیگری جایگزین آن شود.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: خودروهای حمل زباله جزو اموال شهرداری نیست و مربوط به پیمانکاران بوده که امسال قطعاً آنها را سر و سامان می‌دهیم.

شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران مدتی پیش اعلام کرد: 50 درصد خودروها و کامیون های حمل زبانه فاقد معاینه فنی است و این خودروها نقش زیادی در ایجاد آلودگی هوای تهران دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تغییر کاربری زباله شهر تهران شهرداری معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اولین معاینه پزشکی دو توله ببر سوماترایی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • پدیده جدید و مشکوک « پاکدم » در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک «پاکدم» در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر
  • لزوم افزایش فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله از مبدا
  • (ویدئو) اولین معاینه پزشکی دو توله ببر سوماترایی
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه