Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، راضیه مجاوری با اشاره به نشست تخصصی پیش اجلاسیه بانوان در اظهار داشت: نشست تخصصی پیش اجلاسیه بانوان با موضوع تجربه زیسته بانوان در جنگ با سخنرانی محمد بهرامی دکترای جامعه‌شناسی سیاسی و کارشناس آموزشی و فرهنگی در آکادمی آموزش تمدن اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: این نشست با حضور بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی وادارات استان مرکزی در سالن غدیر استانداری مرکزی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجاوری تبیین نقش زنان در دفاع مقدس برای جوانان امروزی را یک ضرورت خواند و گفت: موضوعاتی همچون نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، همسران فداکار شهدا و همسران جانبازان سرافراز؛ همسران، مادران، خواهران و دختران شهدای مدافع حرم، زنان جهادگر در پشت جبهه‌ها، دختران چشم‌به‌راه پدر و مادران شاهد، مادران چشم‌انتظار از جمله محورهایی است که باید به آنها پرداخته شود.

دبیر اجلاسیه بانوان در کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی با اشاره به اینکه هشتمین اجلاسیه در ذیل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی در هفته جاری برگزار می شود افزود:  اجلاسیه بانوان با سخنرانی "طوبی کرمانی" دبیر کل اتحادیه جهانی زنان مسلمان و با حضور مهمانان بین المللی از 30 ملیت و هنرمند مطرح کشوری "فاطمه راد منش" برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این اجلاسیه در روز 27 شهریور ماه از ساعت 8.30 صبح در سالن پیامبراعظم استانداری مرکزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۰۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد

تین نیوز

جلسه بررسی مسائل، راهکارهای رفع موانع و تامین مالی مهمترین طرح های ریلی کشور با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه های اجرایی به بررسی راهکارهای تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح های ریلی کشور از جمله خط آهن سریع السیر تهران مشهد و خط آهن رشت آستارا پرداخت.

مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح ها، راهکارهای رفع موانع و بررسی منابع تامین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد