Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@16:30:14 GMT

مجیدی تماشاگر دیدار فولاد خوزستان و سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۰۶۶۸

مجیدی تماشاگر دیدار فولاد خوزستان و سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار حساس هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر بین تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان در اهواز قرار است از ساعت ۱۹:۴۵ برگزار شود.

فرهاد مجیدی سرمربی تیم ملی فوتبال امید قرار است با سفر به اهواز این دیدار را از نزدیک تماشا کند. ظاهرا سرمربی تیم امید تصمیم دارد از این پس عملکرد بازیکنان تیم‌های امید باشگاه‌های مختلف را زیر نظر بگیرد و به همین دلیل طی هفته‌های آتی نیز برای تماشای مسابقات لیگ راهی شهرهای مختلف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدی قرار است در صورت مهیا شدن شرایط به دیدار مهدی تاج رئیس فدراسیون رفته و با وی نیز دیدار کند.

قرعه‌کشی مسابقات مقدماتی المپیک قرار است روز ۴ مهر ماه آغاز شود و تیم ملی امید برای حضور در این مسابقات که در دی ماه برگزار می‌شود خود را آماده می‌کند.

255 251

کد خبر 1299271

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فرهاد مجیدی جواد نکونام امیر قلعه نویی سینمای ایران باشگاه استقلال بازیگران سینما و تلویزیون ایران لیگ برتر نوزدهم باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا جان بولتون دونالد ترامپ نماز جمعه دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!

به گزارش "ورزش‌سه"، کاوه رضایی شب خوبی را در اهواز سپری کرد و موفق شد در دقیقه 40 نیمه اول نبرد با استقلال ملاثانی که بازیکنانش جانانه برای نشان دادن خود می‌جنگیدند، با یک ضربه سر تماشایی گلزنی کند.

این مسابقه البته برای سپاهان با گل تماشایی‌تر میلاد پاک پرور سخت شد و به وقت های اضافی رفت، اما پیش از پایان مسابقه داور مسابقه به سود طلایی پوشان اصفهانی اعلام پنالتی کرد و درنهایت بازی با پیروزی تیم مورایس تمام شد.

رضایی در پایان مسابقه در حالی که با سرعت در حال ترک زمین بود، درباره نتیجه کسب شده گفت:« بازی سخت شد. فوتبال همین است.» 

او سپس درباره استقلال ملاثانی حریف سپاهان هم اینطور اظهارنظر کرد:« امیدوارم موفق باشند. امیدوارم فولاد به جایگاه اصلی اش برگردد. استقلال ملاثانی هم تیم خوب، پرطرفدار و ریشه داری است. امیدوارم موفق باشند.»

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!