Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:49:43 GMT

سعید رجبی به کره جنوبی باخت و حذف شد/ برنز هادی پور قطعی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۹۸۷۵

سعید رجبی به کره جنوبی باخت و حذف شد/ برنز هادی پور قطعی شد

به گزارش خبرنگار مهر،  در ادامه این مسابقات که  در سالن «ماکوهاری» شهر چیبا جریان دارد، سعید رجبی در وزن ۸۰+ کیلوگرم در مبارزه دوم خود برابر «کیو دون این» از کره جنوبی باخت و از دور مسابقات حذف شد. رجبی تا پایان راند دوم ۵ بر صفر از رقیب خود پیش بود، اما حریف کره ای در راند سوم موفق شد مبارزه را به سود خود تغییر داده و در نهایت ۸ بر ۵ پبروز از میدان خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین شکست رجبی  برابر «دون ان» بعد از رقابتهای قهرمانی آُسیا  می باشد. 

در همین وزن  سجاد مردانی در اولین دیدار  «رافائیل آیوکائف» از روسیه را ۹ بر ۷ از پیش رو برداشت سپس «استفن لامبدین» از آمریکا را ۸ بر ۷ شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

در وزن ۵۸- کیلوگرم در مرحله یک چهارم نهایی «خلیل صفوان»: از استرالیا را ۱۲ بر ۵ شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد. وی کار خود را با برتری ۱۹ بر ۷ برابر «لئون گلاسنویک» از کرواسی آغاز کرد و در ادامه به دلیل غیبت «دنیز داگدلن» از ترکیه به یک چهارم نهایی صعود کرد. در همین وزن فرزان عاشورزاده در اولین دیدار نخست ۱۲ بر ۹ برابر «آدرین ویسنته» از اسپانیا باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

روز گذشته نیز تیم کشورمان دو نماینده داشت که سروش احمدی ازدور مسابقات کنار رفت و میرهاشم حسینی نیز موفق به کسب مدال طلا شد. 

این مسابقات با حضور با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۴۸ کشور به میزبانی ژاپن جریان دارد و تا فردا یکشنبه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4717548

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو تکواندو گرندپری تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی بسکتبال جام جهانی بسکتبال تیم فوتبال امید ایران لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان تکواندو کشتی فرنگی مارک ویلموتس گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد

نام تیم فوتبال هوادار هم در بین تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به ثبت رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم‌های هوادار و مس سونگون از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر یک شاگردان مسعود شجاعی به پایان رسید.

برای هوادار در این مسابقه داریوش شجاعیان در دقیقه 13، بابک مرادی در دقیقه 20 و محمدعلی عبدالهی در دقیقه 76 گلزنی کردند و تنها گل تیم میهمان روی اشتباه و گل به خودی صائب محبی در دقیقه 30 به ثمر رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس