Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی بسکتبال آمریکا و لهستان امروز از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران در رقابت‌های جام جهانی بسکتبال به مصاف یکدیگر رفتند، این آخرین بازی دو تیم در این رقابت‌ها بود که بقرای مشخص شدن عنوان هفتم - هشتمی این رقابت‌ها برگزار شد.

یانکی‌ها در کوارتر نخست ۲۸ - ۱۴ بردند و در ادامه کار هم توانستند جریان بازی را در ست بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها در کوارتر دوم هم ۱۹ - ۱۶ پیروزی شدند، اما در کوارتر سوم غافلگیر شدند و با بازی خوب شگفتی ساز‌ها رو به رو شدند و در نهایت ۲۵ - ۱۶ باختند.

لهستان در کوارتر چهارم هم خوب بود، اما با بدشانسی رو به رو شد و در نهایت ۲۴ - ۱۹ برنده این کوارتر بود تا در مجموع ۸۷ - ۷۴ بازنده باشد. بدین ترتیب تیم ملی بسکتبال لهستان به عنوان هشتمی این رقابت‌ها رسید تا پس از سال‌ها غیبتش به عنوان خوبی برسد.

آمریکایی ها، اما در پایان صاحب عنوان هفتم شدند تا بدترین عنوان تاریخش بسکتبالشان در جام‌های جهانی را به دست بیاورند. یانکی ها در دو بازی آخر خود مقابل فرانسه و صربستان هم شکست خورده بودند . آن‌ها همچنین  در ۲ دوره قلبی این رقابت‌ها به قهرمانی رسیده بودند.

بیشتر بخوانید:

برنامه روز چهاردهم جام جهانی بسکتبال

 صربستان ۹۴ - آمریکا ۸۹ / یانکی‌ها بازهم باختند/ ادامه ناکامی‌های مدعی قهرمانی در جام جهانی 

آرژانتین ۸۰ - فرانسه ۶۶ / مردان سرزمین نقره فینالیست شدند

انتهای پیام / 

شکست لهستان در گام آخر جام جهانی بسکتبال 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام جهانی بسکتبال دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، چهار بازیکن برای ارائه توضیحات در خصوص اتفاقات مرحله یک چهارم پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

 شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفری و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید