Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

جواد اصغری مقدم بعد از پیروزی  6 بر 4 روز گذشته سن‌ایچ ساوه مقابل اهورای بهبهان گفت: بازی خوب و پربرخوردی در مقابل تیم خوب اهورا داشتیم. خدا را شاکرم که توانستیم در یک روز سخت به پیروزی برسیم.

وی در ادامه گفت: همیشه در مقابل اهورا و در بهبهان بازی کردن سخت است و این تیم  هواداران خوبی در بهبهان  دارد و توانسته در مقابل تیم‌های مدعی در بهبهان امتیاز بگیرد در بازی دیروز اگر بازیکنانم از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرده بودند قطعا می توانستیم به گل های بیشتری برسیم همان طور که گفتم خدا را شاکرم که توانستیم در یک روز سخت 3 امتیاز این بازی مهم را به دست آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغری مقدم گفت: ان‌شاءالله در هفته بعد و در بازی آخر خود در نیم فصل باید به مصاف تیم خوب ستارگان ورامین برویم و می‌دانیم که بازی سختی در خانه داریم اما تمام سعی خود را می‌کنیم تا مثل گذشته موفق باشیم.

وی در مورد داوری این دیدار گفت: داوری خوبی را امروز شاهد بودیم و هیچ گونه مشکلی در بحث داوری وجود نداشت، نه اینکه بگویم حالا که پیروز شدیم داوری خوب بوده ، من همیشه در هر باخت و یا پیروزی نظر خودم را نسبت به داوری با قاطعیت می‌گویم.

سرمربی سن‌ایچ در پاسخ به این سوال که آیا سن‌ایچ می‌تواند قهرمان لیگ شود، گفت: از همین الان گفتن قهرمانی کار درستی نیست و ما کار سختی در ادامه به خصوص در مرحله پلی‌آف در پیش داریم. ما نفرات کمی برای بازی کردن در تیم داریم و یک تیم برای قهرمانی نیاز به بازیکنان بیشتری دارد و در حال حاضر سعی می‌کنیم با همین نفرات کم به هدف اول  خود که رسیدن به مرحله پلی‌آف است برسیم و در آن مرحله به فکر قهرمانی باشیم.

اصغری مقدم در مورد لیگ برتر امسال گفت: همان طور که می‌بینید ما امسال لیگ کاملا متفاوتی نسبت به سال‌های قبل داریم اگر نگاهی به جدول لیگ بیندازیم متوجه می شویم که تمام امتیازهای بالای جدول به هم نزدیک است و تمام تیم‌های حاضر در لیگ همگی مدعی قهرمانی هستند.ما هم مثل سایر تیم‌ها که مدعی قهرمانی هستند تا آخرین لحظه  تمام تلاش خود را می‌کنیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۱۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد

گری نویل معتقد است تاتنهام فعلی نمی‌تواند مقابل منچسترسیتی امتیاز کسب کند. 

طرفداری | تاتنهام پس از شکست مقابل آرسنال و لیورپول، به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.

منچسترسیتی در استادیوم تازه تاسیس تاتنهام تنها یک برد و یک گل - در مسابقات اف‌ای کاپ امسال - به ارمغان آورده است. آن‌ها همواره در سفر به لندن با مشکل مواجه می‌شوند. با این حال، هفته سی و هفتم لیگ برتر امسال همه‌چیز فرق دارد. سیتیزن‌ها برای قهرمانی محکوم به پیروزی هستند و اسپرز که در کورس سهمیه حضور دارد، رقیب‌سنتی‌اش، سناریوی قهرمانی آرسنال را نیز پیش روی خود می‌بیند. گری نویل پس از شکست تاتنهام مقابل لیورپول، به آرسنالی‌ها هشدار داد که برای قهرمانی، به لغزش منچسترسیتی مقابل تیم پوستکوعلو امیدوار نباشند. او گفت:

آرسنال هفته آینده در اولدترافورد چالشی برای انجام دارد. منچسترسیتی نیز باید مقابل فولام مسئولیتش را انجام دهد. [خطاب به] هواداران، مربیان و بازیکنان آرسنال، اگر فکر می‌کنید تاتنهام تا بازی هفته آینده مقابل منچسترسیتی سطح بازی خودش را بالا می‌برد، با دیدن وضعیت فعلی این تیم، این موضوع از نگاه من تردیدآمیز است. با دیدن این تاتنهام نمی‌توان امیدوار بود. 

تاتنهام با وجود دریافت چهار گل، در دقایق پایانی فرم بهتری پیدا کرد و توسط ریچارلیسون و سون هیونگ مین به دو گل دست یافت. آن‌ها در فاصله سه بازی تا پایان، 7 امتیاز با استون ویلا که یک بازی بیشتر انجام داده است، فاصله دارند. آرسنال پس از بازی با منچستریونایتد میزبان اورتون خواهد بود. منچسترسیتی نیز در کنار تاتنهام، فولام و وست‌هم را به عنوان دو رقیب لندنی دیگر می‌بیند. 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • خوشحالی گوهری پس از پرسپولیس (عکس)
  • ناهماهنگی عجیب در اسپانیا: رئال دو بار جام می‌گیرد!‏
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان