Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@00:57:06 GMT

بهره‌مندی جانبازان البرزی از خدمات ویژه درمانی

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۳۴۶۶

بهره‌مندی جانبازان البرزی از خدمات ویژه درمانی

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: با برگزاری جلسات متعدد، پیگیری‌های مستمر و دستورات استاندار البرز مبنی بر ارائه‌ خدمات درمانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مقرر شد مراکز دولتی و خصوصی به جامعه‌ هدف، ارائه‌ خدمت کنند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات، انعقاد تفاهم‌نامه با بیمارستان فوق تخصصی تأمین اجتماعی البرز بوده که بخشی از خدمات این بیمارستان به‌صورت ویژه در اختیار ایثارگران قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول بیان کرد: در اجرای این تفاهم‌نامه پذیرش ایثارگران به‌صورت جداگانه بوده و حتی قرار شد تخت‌های ویژه برای این افراد در بخش‌های مختلف این بیمارستان در نظر گرفته شود تا خدمات کامل خارج از نوبت به آن‌ها ارائه شود.

به گفته رستمیان، پیش از این بیمارستان‌های دولتی امام حسن مجتبی(ع) نظرآباد، امام جعفر صادق(ع) ساوجبلاغ و فاطمه زهرا(س) اشتهارد با بیمه دی برای خدمات‌رسانی به ایثارگران قرارداد منعقد کرده بودند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین پنج بیمارستان دولتی امام علی(ع)، مدنی، امام حسین(ع) ماهدشت، شهید رجایی حصارک و کمالی به تازگی با این بیمه برای ارائه تمام خدمات قرارداد منعقد کرده‌اند.

وی گفت: همچنین بیمارستان‌های خصوصی تخت جمشید، کسری، مریم و قائم نیز فقط برای خدمات بستری و جراحی به ایثارگران خدمات‌رسانی می‌کنند. در حال حاضر 9 مرکز آزمایشگاهی، پنج مرکز فیزیوتراپی، ۱۲ داروخانه، ۱۸ درمانگاه، سه مرکز تصویربرداری، دو مرکز خدمات‌رسانی بالینی نیز به غیر از این بیمارستان‌ها به جامعه ایثارگری استان خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز بیان کرد: ایثارگران استان البرز برای اطلاع بیشتر از مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه دی می‌توانند به سامانه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی رستمیان بنیاد شهید جانبازان ایثارگران خدمات درمانی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمدرضا رضایی گفت: افراد کم‌توان یا توان‌خواهان می‌توانند از پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی و یا بیماری خود بهره‌مند شوند که برای بهره‌مندی از این خدمات بیمه سلامت می‌توانند اقدام کنند.

وی افزود: مسیر استفاده از این خدمات بیمه سلامت، پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی است که در این راستا سازمان بهزیستی توانخواهان تحت پوشش خود را براساس شش گروه اختلال عملکردی به سازمان بیمه سلامت ایران معرفی می‌کند.

رضایی ادامه داد: این شش گروه اختلال عملکردی شامل اختلالات کم‌توانی ذهنی، جسمی- حرکتی، روانی، بینایی، شنوایی، صوت و گفتار هستند.

مدیر کل بیمه سلامت خوزستان ادامه داد: پس از معرفی افراد کم‌توان دارای یک یا چند نوع از اختلالات عملکردی از سوی سازمان بهزیستی، این افراد می‌توانند از ۵۹ کد خدمت توانبخشی در حیطه‌های مختلف شامل؛ کاردرمانی، گفتاردرمانی، بینایی سنجی، شنوایی شناسی، ارتوپدی فنی (اعضای مصنوعی) و فیزیوتراپی با پوشش ۷۰ درصدی سازمان بیمه سلامت ایران در کلیه مراکز طرف قرارداد با مالکیت‌های مختلف دولتی، عمومی غیردولتی، خیریه و خصوصی بهره‌مند شوند.  

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر