Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:19:20 GMT

نخستن مدرسه تابستانی حقوق پارلمانی در قم برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۴۰۴۹

نخستن مدرسه تابستانی حقوق پارلمانی در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مسئول برگزاری مدرسه تابستانی حقوق پارلمانی با بیان اینکه این دوره طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری مصادف با ۲۴ و ۲۵ شهریورماه ۱۳۹۸ در قم برگزار می‌شود، گفت: در این برنامه دکتر عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان شورای نگهبان، دکتر محسن اسماعیلی عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس هیات تطبیق مصوبات، ابوالفضل الموتیان مدیر کل قوانین مجلس، دکتر غلامرضا اسدالهی معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی به ایراد سخن خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید احمد حبیب نژاد افزود: دکتر بیژن عباسی عضو هیات علمی دانشگاه تهران و معاونت پژوهش و ترویج قانون اساسی، دکتر مسلم آقایی طوق هیات علمی دانشگاه علوم قضایی، دکتر حسن وکیلیان مدیر کل لوایح، تدوین و تنقیح قوانین و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد جواد ارسطا استاد حوزه و دانشگاه و... از دیگر سخنرانان این برنامه دو روزه هستند.

وی اظهار داشت: این مدرسه تابستانی به همت مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی و پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار می شود.

برگزاری اولین دوره مسابقات دانشجویی مطالعات قانونگذاری، برگزاری پیش نشست همایش نظریه حقوق عمومی اسلامی، افتتاح انجمن ایرانی حقوق اداری شعبه استان قم و بازدید از صحن علنی و کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی از برنامه های این مدرسه تابستانی حقوق پارلمانی است.

این مراسم از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه در سالن اجتماعات دانشگاه پردیس فارابی برگزار می‌شود.

کد خبر 4717903

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن اسماعیلی مجلس شورای اسلامی ماه محرم قزوین بوشهر شیراز مراسم عزاداری عاشورا ایلام اربعین حسینی شهرکرد خطبه های نماز جمعه گرگان ماه محرم و صفر تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوطالب شفقت روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تاثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم گفت: در صدا و سیمای مرکز  لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌ دیده شده است.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاء الله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است