Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل در جریان بازدید از دانشکده سما و مزرعه دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با بیان اینکه دانشگاه آزاد از امکانات خود به نحو مطلوب در خدمت به جامعه استفاده می‌کند، گفت: دانشگاهها در کنار آموزش علم به کسب مهارت و اشتغال دانشجویان نیز توجه کنند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما،اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل ظهر امروز در جریان بازدید از دانشگاه سما و مزرعه دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با بیان اینکه دانشگاه آزاد از امکانات خود به نحو مطلوب در خدمت به جامعه استفاده می‌کند،گفت: مجموعه ورزشی واحد اردبیل در سطح استان بی‌نظیر است بطوریکه در کنار دانشجویان برای استفاده عموم مرم نیز خدمت رسانی کرده  و باعث شکوفایی استعداد‌ها ی ورزشی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تمجید از حمایت‌های دانشگاه آزاد اسلامی از ایده‌ها و طرح‌های جدید، گفت: در موضوع نوآوری و فناوری، دانشگاه آزاد اردبیل به محصول رسیده و در این میان واحد اردبیل از شتاب خوبی  برخوردار است بطوریکه به معنای واقعی از تمام ظرفیت های خود جهت ایجاد فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال استفاده می کند.

بهنام‌جو در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در کنار آموزش علمی به کسب مهارت و اشتغال دانشجویان نیز توجه می‌کند گفت: این کار باعث می‌شود دانشجویان پس از فارغ التحصیلی وارد بازار کار شوند.

وی در این دیدار خطاب به معلمان سماء نیز گفت: معلمان باید در کنار مسائل آموزشی به بخش تربیتی دانش‌آموزان نیز توجه کنید.

استاندار اردبیل تصریح کرد: جامعه کنونی در حال فاصله گرفتن از ارزش های فرهنگی و اجتماعی است و معلمان می توانند دراین شرایط و حل مشکلات دانش آموزان تاثیر زیادی داشته باشند. وی نقش تربیتی را در دانش آموزان و دانشجویان خیلی مهم دانست و افزود: تاثیر پذیری دانش آموزان و دانش جویان از مربیان و اساتید به مراتب بیشتر است و باید این افراد برای فرزندان این مرز و بوم الگوی شایسته ای باشند.

استاندار اردبیل اسیب شناسی مشکلات اجتماعی دانشجویان را از وظایف دانشگاه ها دانست و افزود: با شناسایی مشکلات اجتماعی و فرهنگی و آسیب شناسی معضلات احتمالی می توان جوانان را به سمت و سوی مناسب هدایت کرد.

بازدیداز طرح های معماری اسلامی، نحوه پرورش دانش آموزان ابتدایی و راهنمایی، دیدار از مزرعه و گارگاه مشارکتی  دانشگاه ازاد اردبیل و  توسعه مجموعه پرورش طیور از جمله شتر مرغ و بوقلمون از جمله برنامه ای این دیدار بود.

انتهای پیام/ج

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌رئیس دانشگاه آزاد کشور با اشاره به افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد تا ۳۵ درصد گفت: دولت امسال ۲۰ درصد افزایش حقوق برای اعضای دولت در نظر گرفت که  ما در جلسه شورای معاونان در حال تهیه لایحه‌ای برای هیأت امنای دانشگاه آزاد کشور هستیم  که در پی آن ۳۰ تا ۳۵ درصد حقوق کارکنان افزایش خواهد یافت.

محمد مهدی طهرانچی در اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی با بیان اینکه مدیران و هیأت‌های علوم اجتماعی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور در قالب دانشکده‌های هنر و رسانه در چالوس گرد هم جمع شدند و مباحثی پیرامون رفتار اجتماعی دانشجویان و دانش آموزان و داوطلبان آموزشی پرداختن به مسائل آموزشی را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند، گفت: آینده آموزش عالی در حقیقت در گرو توجه به حرکت‌هایی است که امروز در قالب انتخاب رشته رخ می‌دهد و این آینده کشور را رقم می‌زند.

رئیس دانشگاه آزاد کشور با بیان اینکه همواره در خبر‌ها داشتیم که مجموعه‌ای از دانش آموزان در کنکور شرکت می‌کردند، افزود: در هفته‌ای که گذشت ۱۲۰ هزار نفر در رشته ریاضی، شش برابر در رشته تجربی و سه برابر در دیگر رشته‌ها شرکت کردند که این حکایت از یک ناهنجاری در انتخاب رشته بین دانش آموزان داردو اگر این موضوع عالمانه هدایت نشود می‌تواند آینده با چالش همراه شود.

وطهرانچی بیان کرد: دانش آموزان بر اساس دریافت خودشان انتخاب رشته می‌کنند، اما دانشگاهیان باید علل این انتخاب و توزیع نامتوازن را بررسی کنند که امروز در این اجلاسیه در حوزه علوم اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و مسائل جدی هم مطرح شد که امیدواریم با همت و تلاش موانع برطرف شود.

وی همچنین با بیان اینکه ما در یک جنگ ترکیبی قرار گرفتیم و در این جنگ، نگاه هنر و رسانه نقش جدی را بازی می‌کند، تصریح کرد: در هنر و رسانه بحث جامعه شناسی و مخاطب شناسی جایگاه بسیار مهمی دارد که به این مبحث نیز از سوی بیش از ۷۰ جامعه شناس از دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور در این اجلاسیه پرداخته شد که جایگاهشان در نقش آفرینی جدیدشان در دانشکده‌های هنر و رسانه را بتوانند در جایگاه دقیقی قرار بدهند .

 

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد