Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین پژمان‌فر گفت: به نتایج نهایی کنکور ارشد ۹۸ و عدم اجرای صحیح قانون اعتراض دارم، وزارت علوم باید حقوق تضییع شده دانشجویان را همین امسال جبران کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پژمان‌فر نماینده مجلس گفت: متاسفانه نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ به دلیل عدم اجرای صحیح قانون موجب نارضایتی در میان شرکت کنندگان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صریحا در قانون بیان شده است ما به ازای افزایش سهمیه، افزایش دانشجو در نظر گرفته شود تا محدودیتی برای جذب دانشجو بوجود نیاید و بدون اینکه حقوق دانشجویی تضییع شود، امتیازی برای دانشجویان ایثارگر نیز داشته باشیم.   پژمان فر تصریح کرد: سازمان سنجش متاسفانه امسال بدون اعلام در دفترچه‌های انتخاب رشته، رویه جذب دانشجو را نسبت به سال گذشته تغییر داده و به نظر بنده این اقدام سازمان سنجش جرم است.   وی تصریح کرد: برای اعتراض به نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد با وزیر علوم تماس گرفتم ولی موفق نشدم؛ از همین اینجا اعلام میکنم، وزارت علوم باید حقوق تضییع شده دانشجویان را همین امسال جبران کرده و نباید واگذار به سال آینده یا اصلاحیه‌های قانونی کند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۹۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج کنکور تربیت معلم آخر اردیبهشت اعلام می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رضا مراد صحرایی افزود: از سال ۹۸ با شیوع کرونا یکی از مشکلات مهم آموزش و پرورش در معاونت پرورشی کمبود ۲۰۰ هزار نیروی انسانی است.

او اضافه کرد: امسال کنکور تربیت معلم برای جذب معلمان و دبیران برگزار شد که نتایج آن آخر اردیبهشت اعلام شده و داوطلبانی که در این کنکور قبول شدند پس از مصاحبه آموزش‌های لازم را میبینند و وارد کلاس درس می‌شوند.

 

دیگر خبرها

  • پذیرش ۵۳ درصدی دانشجو در مقطع دکتری به روش استادمحور
  • نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد
  • تصمیم نهایی وزارت کار درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • راه حل سند تحول برای رفع مشکل پراکندگی نظرات در حقوق عامه
  • تاسف عمیق رئیسی درباره شکستن حرمت دانشجو در خاک امریکا! | فیلم
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • نتایج کنکور تربیت معلم آخر اردیبهشت اعلام می‌شود
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود