Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با موسس و یا مدیر مدرسه غیردولتی متخلف در سطح استان طبق قانون برخورد می شود.

‌«هادی زارع پور» افزود: از مجموع 158 هزار و 337 نفر دانش آموزان استان، 124 هزار و 610 نفر معادل 78.70 درصد از این میزان در مدارس دولتی و 33 هزار و 727 نفر معادل 21.30 درصد در مدارس غیر دولتی استان مشغول به تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: هر ساله بر اساس شیوه نامه تعیین نرخ الگوی شهریه، طبق 11شاخص شهریه مدارس غیردولتی مشخص می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نرخ شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی 97-98 به طور میانگین 10درصد افزایش داده ایم و نرخ شهریه هر مدرسه نیز مشخص است.

زارع پور تصریح کرد: حتما باید نرخ شهریه مصوب سال تحصیلی 98-99 در معرض دید خانواده ها و اولیای دانش آموزان قرار گیرد و در صورت تخطی از نرخ مصوب طبق قانون تخلف است و در صورتی که مشاهده شود موسس و یا مدیر مدرسه غیر‌دولتی از نرخ مصوب تخطی کرده باشد به عنوان متخلف با او برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: تاکید داریم که بین موسس مدرسه غیر‌دولتی و ولی دانش آموز ‌قراردادی منعقد شود که در صورت بروز مشکل و مسئله‌، موسس مدرسه غیر دولتی پاسخگو باشد. هم‌چنین در صورتی که در مدرسه غیر دولتی برای فعالیت‌های فوق برنامه و لباس فرم و ایاب و ذهاب پولی از دانش آموزان دریافت شود این مبلغ علاوه بر شهریه تحصیلی دانش آموز است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مدارس غیردولتی متخلف که اضافه بر شهریه مصوب از دانش آموزان هزینه دریافت کنند به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری معرفی می شوند و متناسب با تخلف صورت گرفته مجازاتی از قبیل توبیخ کتبی با درج در پرونده در نظر گرفته خواهد شد و در صورت تکرار تخلف، مجازات تشدید خواهد شد و حتی در بعضی موارد از فعالیت مدرسه متخلف جلوگیری می‌شود.

جلوگیری از فعالیت برخی مدارس غیردولتی متخلف در سال گذشته

زارع پور بیان کرد: در سال گذشته با توجه به سرکشی ها و گزارشات دریافتی تعداد محدودی از مدارس غیر دولتی تخلفاتی داشتند که به آنها تذکر داده شد و سپس اصلاح کردند، برخی از تخلفات مربوط به رعایت نکردن ظرفیت پذیرش بوده و برخی تخلفات نیز مربوط به استحکام ساختمان مدرسه بوده که به علت رعایت نکردن استحکام بنا تا زمان تغییر ساختمان، اجازه فعالیت به برخی از این مدارس داده نشده است.

وی اظهارکرد: مردم و اولیای دانش آموزان استان می توانند از طریق اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در آموزش و پرورش استان، شهرستان ها و مناطق گزارشات خود را در خصوص تخلفات ارائه دهند که جهت ارائه گزارشات به اداره کل می توانند با شماره تلفن 07433222038 تماس بگیرند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، ولی موسوی در نشست ویبناری کارشناسان روابط عمومی شهرستان‌ها ومناطق این استان با موضوع بزرگداشت هفته معلم گفت: برنامه‌های هفته معلم از ۱۲ اردیبهشت با شعار "همه مدیون توییم" با تجدید میثاق با شهدا و حضور مسئولان و اولیاء دانش آموزان در کلاس‌های درس معلمان در مدارس آغاز و براساس روز شمارهفته معلم برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت هفته معلم در استان اجرا می‌شود.  موسوی، برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی با حضور معلمان خلاق، ایثارگر و فداکار، تهیه مستند و کلیپ از برنامه‌های خودجوش دانش آموزان برای تکریم منزلت معلمان خود در مدارس، تهیه کلیپ‌های یک دقیقه‌ای از روسای ادرات، نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف با موضوع جایگاه و منزلت و ارزش کار معلمی و تبریک روز معلم، تبلیغات محیطی و رسانه‌ای با هماهنگی شهرداری و ادارات مختلف با موضوع مقام معلم و تهیه تیزر از افراد شاخص علمی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و نخبه شناخته شده در خصوص مقام و جایگاه معلم را، بخشی از برنامه‌های هفته معلم عنوان کرد.  رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد افزود: نواختن زنگ سپاس معلم، دیدار با خانواده‌های معلمان شهید، جانباز و ایثارگر، سخنرانی مدیرکل و روسای آموزش وپرورش قبل از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه، برپایی میز خدمت و تجلیل از معلمان برترشهرستانی و استانی بخش دیگری از این برنامه‌های هفته معلم است.  وی از اجرای ۲۸ برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی و نشست خبری با اصحاب رسانه خبرداد وگفت:اختصاص یک برنامه تلویزیونی به مدرسه تحولی استان برای اطلاع خانواده‌ها و الگوگیری مدیران مدارس نیز پیش بینی شده است.  رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همچنین، تهیه کلیپ از خاطرات اقشار مختلف مردم از قبیل، مسئولان، هنرمندان یا سرایداران مدرسه در خصوص مدرسه و معلم در این هفته را، از کار‌های جالب توجه عنوان کرد.  موسوی تاکید کرد: فعالیت‌های روابط عمومی شهرستان‌ها ومناطق در هفته معلم ارزیابی و روابط عمومی‌های برتر معرفی خواهند شد. 

دیگر خبرها

  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم