Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان از اعزام ۲۴۰۰ مددجوی زیر پوشش به کربلای معلی در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: این تعداد با حمایت کمیته امداد اصفهان، مردم نیکوکار و با دریافت کمک هزینه تا سقف ۸۰۰ هزار تومان عازم پیاده‌روی اربعین می‌شوند. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

آرش محمدحسینیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم دراصفهان، با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین حسینی در سال‌های اخیر جایگاه ویژه‌ای در میان عاشقان حسینی یافته، اظهار داشت: این رویداد بزرگ و پر شور به یکی از مقاصد اصلی سفرهای زیارتی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا کمیته امداد امام خمینی (ره) برای حضور اقشار نیازمند زیر پوشش در این راهپیمایی و بهره‌مندی از فیوضات آن مشارکت کرده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه برنامه این نهاد در سال جاری تسهیل اعزام 2400 مددجوی به کربلای معلا و عتبات عالیات است، گفت: این سفر به صورت انفرادی انجام می‌گیرد و پیگیری امور آن بر عهده خود مددجویان است و کمیته امداد استان اصفهان برای کمک به تسهیل این روند به مددجویان تا سقف 800 هزار تومان با همراهی و همیاری خیران ونیکوکاران کمک هزینه پرداخت می‌کند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 1700 نفر از جامعه زیر پوشش این نهاد از کمک هزینه سفر به عتبات عالیات در اربعین حسینی بهره‌مند شدند.

بازه زمانی 10 روزه برای دانشجویان متقاضی پیاده روی اربعین اعلام شد / آغاز اعزام‌ها از 7 مهرکهگیلویه و بویراحمد| پیاده روی اربعین دشمنان اسلام را نا امید می‌کندبخشنامه مشارکت دانشگاهیان در پیاده روی اربعین ابلاغ شد / از اعطای وام عتبات تا موجه بودن غیبت دانشجویان
محمدحسینیان ادامه داد: کمک مردم و خیران می‌تواند زمینه افزایش تعداد نیازمندانی که در این سفر معنوی شرکت می‌کنند را فراهم کند و بر عظمت و شور این نماد بزرگ اتحاد شیعیان بیفزاید.

وی با اشاره به اجرای طرح شوق زیارت توسط این نهاد، اظهار داشت: این طرح برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به نیازمندانی که تاکنون به سفرهای زیارتی مشرف نشده‌اند، برنامه‌ریزی شده و مردم نیکوکار اصفهانی می‌توانند با مراجعه به تارنمای shogheziarat.ir  و دفاتر این نهاد در سراسر استان در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد البرز گفت: در سال گذشته ۱۲۰ وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به بیش از ۳۰۰۰ مددجوی البرزی ارائه کردند.   طاهره شهبازی از راه‌اندازی میز خدمت حقوقی در این نهاد خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۲ وکلای نیکوکار در دفاتر و مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) استان حضور یافتند و به ۴۵۰ مددجوی مورد حمایت البرزی خدمات مشاوره حقوقی ارائه کردند.   او با اشاره به اینکه مشاوره‌های حقوقی و خانواده نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و ایجاد نابسامانی‌های اجتماعی در جامعه دارد، افزود: توسعه ارائه خدمات قضایی و آموزشی رایگان به مددجویان کمیته امداد (ره) جز برنامه‌های این نهاد است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های قضایی داشته باشد.   شهبازی با قدردانی از وکلای دادگستری البرز، مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان به لحاظ تعامل و همکاری خوب با این مجموعه، گفت: کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضاییه نقش مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد (ره) دارند چرا که بسیاری از مددجویان توان پرداخت حق وکالت را ندارند.

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌