Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، "محمدعلی طالبی" در مراسم بزرگداشت زنده یاد "سجاد دوریش‌علی" اهدا کننده ۹ ساله عضو، گفت: به واسطه اقدام خداپسندانه خانواده درویش‌علی در اهداء اعضای سجاد عزیز به دیگران، او همچنان زنده‌ است و در کنار ما حضور دارد.

"طالبی" در ادامه سخنان خود افزود: از طریق رسانه‌ها متوجه این رویداد شدم و از آقای "زارع‌زاده" فرماندار مهریز خواستم تا جهت حضور و عرض تسلیت و همچنین تقدیر از این اقدام ایثارگرانه خانواده وی به خدمت‌شان برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد همچنین با تاکید بر اینکه این کار، نمونه‌ای عالی از ایثارگری مبتنی بر فرهنگ ماست، اظهار داشت: همه ما در فضای فرهنگ عاشورایی و عشق و ارادت‌ به حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و همچنین در طی سال‌های دفاع مقدس با فرهنگ ایثار و فداکاری بزرگ شده‌ و رشد و نمو کرده ایم.

وی همچنین تاکید کرد: روحیه ایثارگری همواره در طول تاریخ کشور به مراتب تجلی یافته و بدان افتخار کرده ایم.

"طالبی" در ادامه سخنان خود در این مراسم عنوان کرد: امروز اهداء عضو، حد اعلای ایثارگری در جامعه است که خوشبختانه ‌این رویداد ارزشمند در استان یزد در حال تبدیل شدن به یک فرهنگ است و خانواده‌ها نسبت به گذشته با رویکرد بهتری نسبت به اهداء عضو اقدام می‌کنند.

استاندار یزد همچنین با ستایش از اقدام خیرخواهانه خانواده درویش‌علی نسبت به اهداء عضو فرزند ٩ ساله‌شان، گفت: این کار خداپسندانه را هیچ زبانی یارای تقدیر نیست و امروز که اعضای بدن سجاد عزیز به شش نفر پیوند خورده، شش انسان و خانواده احیاء شده و زندگی دوباره گرفته اند.

وی با آرزوی صبر و تسلیت به این خانواده، ‌ادامه داد: برای همه اعضای خانواده سجاد عزیز آرزوی روحیه‌ بهتر و سلامت در ادامه زندگی دارم و می‌دانیم که سجاد را در همه لحظه‌ها در کنار خود احساس می کنند.

"طالبی" با ابراز امیدواری نسبت به تبدیل شدن بحث اهداء عضو به یک فرهنگ در جامعه تصریح کرد: خود من هم کارت اهداء عضو تهیه کرده‌ام و رضایت دادم تا در صورتیکه اتفاقی برای من افتاد این امر تحقق یابد.

استاندار یزد افزود: امیدوار هستم که این مسئله به گونه‌ ای در جامعه ما فرهنگ سازی شود که اگر خدای نکرده سانحه‌ ای برای کسی پیش آمد، حداقل کسانیکه براساس بیماری یا حادثه‌ ای عضوی را از دست داده و زندگی ‌شان وابسته به پیوند عضو است بتوانند از این اقدام خیرخواهانه بهره‌‌مند شوند.

وی همچنین ‌گفت: این روحیه ایثارگری که در گوشت، پوست و خون انسانها وجود دارد، به‌ واسطه فرهنگی‌ است که در کشور ما حاکم بوده و امیدوار هستیم تا بتوانیم این روحیه ایثارگری را همچون اقدام خانواده درویش‌علی در بین خودمان بیشتر از قبل ترویج دهیم.

استاندار یزد در پایان سخنان خود بار دیگر با تقدیر از اقدام خانواده این کودک ٩ ساله اهداء کننده عضو، عنوان کرد: بار دیگر از این روحیه ایثارگرانه خانواده درویش‌علی قدردانی می کنم و به برکت همین روزهای خاص که متعلق به حضرت اباعبدالله الحسین(‌ع) است از خداوند متعال می‌خواهم تا روح سجاد عزیز به واسط این امر خیر در شادی و آرامش باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده دفاع مقدس سلامت عشق یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی پیکان و آلومینیوم اراک درباره اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و سپاهان میان هواداران دو تیم پیش آمد، اظهار کرد: اتفاق خوب و مبارکی رخ داده و بانوان ما می‌توانند بازی‌ها را از نزدیک ببینند، فکر می‌کنم فرهنگ هواداران بهتر شده، البته ما فرهنگ داشتیم ولی در برخی بازی‌ها اتفاقات خیلی خوبی نمی‌افتاد.

وی ادامه داد: از وقتی که بانوان به ورزشگاه‌ها می‌آیند واقعاً فرهنگ استادیوم‌های ما عوض شده، به هر حال ما خودمان خانواده داریم و می‌دانیم در رابطه با چه چیزی صحبت می‌کنیم. فکر می‌کنم اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود. باید تمام مسئولیت اتفاقی که افتاده را بپذیریم. من خودم از این اتفاق تعجب کردم. امیدوارم که به سمتی برویم که اول به خانواده خودمان فکر کنیم. به کسی توهین کنیم پشت سرمان، خود ما خواهر و مادر و خانواده داریم. کسانی که دوست داریم همه به آنها احترام بگذارند.  

سرمربی تیم پیکان افزود: مطمئن هستم این اتفاق تکرار نخواهد شد و بر اثر یک حادثه که اسم آن را جوگیری می‌گذارم، رخ داد. معتقدم مردان ایرانی فوق‌العاده با غیرت هستند. باید یک لحظه فکر کنیم خواهر و مادر خودمان در ورزشگاه هستند و چگونه باید با آنها برخورد کنیم. من چند ورزشگاه دیگر رفته‌ام و فوق‌العاده و ورزشگاه با خانم‌ها بهتر شده است. همه با هم متحد هستند و تیم خودشان را تشویق می‌کنند، به تیم رقیب کا مدارند. قدم‌های مثبت خوبی برای فوتبال ما برداشته شده و خدا کند از این آدم‌های جوگیر در ورزشگاه‌ها نبینیم تا همه از از این فوتبال لذت ببریم.  

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • امروز، روز شیراز؛ شهر شعر و هنر و حافظ/ شهرها همه بازند و شیراز، شهباز
  • امروز، روز شیراز؛ شهر شعر و هنر و حافظ