Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مجله «شب موسیقی» شبکه‌ی چهارم سیما با کارشناسی «رضا مهدوی» امشب (24 شهریور ماه) با حضور مجید کیانی و محمدعلی مراتی از موسیقی‌شناسی قومی یا اتنوموزیکولوژی می‌گوید و فراز و فرودهای آن را بررسی می‌کند.
رضا مهدوی، مجری کارشناس «شب موسیقی» امشب در میز گفتگو میزبان مجید کیانی (مدرس موسیقی، نوازنده سنتور و چهره‌های ماندگار) و محمدعلی مراتی (موسیقی شناسی بومی) می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسیقی‌شناسی قومی، قوم‌موسیقی‌شناسی یا اتنوموزیکولوژی عبارت است از بررسی «موسیقی غیرغربی»، «موسیقی قومی» یا «موسیقی جهانی» و مطالعه انسان شناختی موسیقی به مثابه یک پدیده خاص فرهنگی و جنبه‌ای جهانشمول از رفتار اجتماعی انسان.
فرزین طاهری مجری بخش میز خبر «شب موسیقی»، مروری بر خبرهای حوزه موسیقی در طول هفته گذشته خواهد داشت.
«شب موسیقی» یکی از برنامه‌های «شب‌های هنر» است که به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله ذوالفقاری، پیرامون مسائل موسیقی، یکشنبه شب‌ها ساعت 23 به طور زنده، از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ

رومینا مهدوی کارگردان این نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: در این وضعیت که دل نگرانی‌های زیادی برای جنگ وجود دارد، خواستم با اجرا خوانی این نمایشنامه از همه جوانب تاثیرات جنگ در زندگی مردم آگاه باشیم.

وی با ابراز امیدواری ازاینکه صلح در جهان برقرار شود، گفت: این اجرا به صورت محدود و در روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت خواهد بود.

مهدوی اظهار داشت: تارا قبادی، پویا رجبی، حسین ملکی، سروشا فاضلی، غزل کوچک‌بیگ و مهیار کشاورز نقش‌خوانی می‌کنند.

عوامل این نمایش عبارت‌اند از: دستیار کارگردان: مهسا کرم وندی، روابط‌عمومی: هما اعرابی، آهنگساز: ارشیا مستوفی،‌ پوستر و تبلیغات: سهیل فلاح و عکاس: پرنیا خوشرو.

این نمایش در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • «چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!