Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@12:13:08 GMT

واژگونی بلای جان رانندگان در جاده‌های استان سمنان است

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۶۲۶۰

واژگونی بلای جان رانندگان در جاده‌های استان سمنان است

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به اینکه واژگونی بیشترین سهم را از انواع سوانح رانندگی در جاده‌های استان سمنان دارد عنوان کرد: خستگی و خواب‌آلودگی عمده‌ترین علت واژگونی وسایل نقلیه در استان سمنان است. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ تقی کبیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، به سوانح رانندگی در طول یک هفته گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: براثر وقوع حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان در این مدت شش نفر جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سرعت غیرمجاز و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه، خستگی، خواب‌آلودگی و عدم توجه به جلو علت اصلی حوادثی است که در استان سمنان حوادث رانندگی جبران‌ناپذیری را رقم‌زده است.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان عنوان کرد: تنها در یک حادثه رانندگی سه جوان جان خود را به دلیل عدم رعایت قوانین از دست دادند که این حادثه صبح روز سه‌شنبه هفته گذشته در کیلومتر 9 محور دامغان- جندق بین موتورسیکلت و کامیون رخ داد.

کبیری به حادثه‌ای دیگر که منجر به جان باختند یک نفر شد اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز در کیلومتر 127 محور میامی- حسین‌آباد کالپوش رخ داد و مصدومان این حادثه نیز راهی مراکز درمانی شدند.

40 درصد مصدومان تصادفات استان مرکزی را موتورسیکلت‌سواران تشکیل می‌دهندتصادف زنجیر‌ه‌ای در استان کرمانشاه 3 کشته و 5 مجروح برجای گذاشتتصادف در مسیر ایلام -سرابله 3 کشته برجای گذاشت

وی عنوان کرد: در حادثه تصادف یک دستگاه سمند با نیسان نیز در محور دامغان - سمنان حوالی روستای علی‌آباد 15 کیلومتری دامغان نیز سرنشین سمند جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان گفت: سرعت غیرمجاز در کیلومتر هفت محور آرادان - سرخه منجر به واژگونی پژو 206 و مرگ یکی از سرنشینان این خودرو و مصدومیت دیگر سرنشین این وسیله نقلیه شد.

کبیری از دیگر حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی این استان را واژگونی تریلی اسکانیا در محور آرادان- سرخه و واژگونی یک دستگاه پراید در محور دامغان- شاهرود عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: بارها و از طرق مختلف به رانندگان هشدار داده‌شده است قوانین راهنمایی و رانندگی را به‌طور کامل و با دقت رعایت کنند؛ چراکه تخطی از قانون خسارات مالی و جانی غیرقابل جبرانی همچون مرگ به بار می‌آورد که جز آه و حسرت برای بازماندگان آن ثمری ندارد.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به اینکه واژگونی بیشترین سهم را از انواع سوانح رانندگی در جاده‌های استان سمنان دارد عنوان کرد: خستگی و خواب‌آلودگی عمده‌ترین علت واژگونی وسایل نقلیه در استان سمنان است که ازاین‌رو می‌بایست رانندگان عبوری از استان سمنان با استراحت کافی اقدام به رانندگی جاده‌های این استان کنند.

کبیری همچنین بر لزوم افزایش استراحتگاه‌های بین‌راهی در این استان باهدف کاهش آمار سوانح واژگونی در جاده‌های این استان نیز تأکید کرد.

انتهای پیام/ ت

R41366/P/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک تریلی در جاده بجستان به بردسکن یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.   محمد حسین اسماعیل زاده افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو سواری بر اثر شدت جراحتهای وارده جان خود را از دست داد و سه نفر مصدوم شدند.   وی گفت: مصدومان حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.   شهرستانهای گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.   شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان