Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-27@01:32:30 GMT

اعزام زائرین اربعین باید با زمان بندی درست انجام شود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۸۶۹۳

اعزام زائرین اربعین باید با زمان بندی درست انجام شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد اربعین در محل استانداری زنجان، حضور مردم حسینی زنجان در عزاداری‌ها را بسیار خوب اعلام کرد و افزود: در محرم امسال حضور مردم در دسته‌های عزاداری نسبت به سال گذشته بیشتر بود. 

وی با انتقاد از حضور نداشتن برخی مدیران در عزاداری‌های دهه اول محرم،  ادامه داد: برخی مدیران در برنامه‌های ارزشی و دینی حاضر نمی‌شوند و این امر باید علت یابی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار زنجان با اشاره به اینکه امسال بنا به اعلام نیروی انتظامی قمه زنی در ملأعام وجود نداشت، گفت: خوشبختانه مردم  استان زنجان امسال خوب توجیه شدند و در روزهای تاسوعا و عاشورا زنجانی‌ها ۶ برابر سال گذشته خون اهدا کردند. 

حقیقی زنجان را جزو پنج استان امن کشور اعلام کرد و گفت: استان زنجان در بحث امنیت از شاخص‌های خوب و بالاتری برخوردار است و در دهه اول محرم هم امنیت خوبی در استان حاکم بود. 

وی با بیان اینکه ستاد اربعین باید به صورت مستمر جلسه تشکیل بدهد، گفت: برنامه‌های تدوین شده درس تا اربعین باید هدفمند و  عملیاتی در جلسات مطرح شود. 

استاندار زنجان بر تقویت هیئت‌های مذهبی تاکید کرد و افزود: باید هیئت‌های مذهبی در اربعین فعالیت خوبی را داشته باشند و منسجم و هدفمند برای برگزاری برنامه‌های اربعین حسینی اقدام کنند.

حقیقی با تاکید بر لزوم تأمین امنیت زائرین اربعین تاکید کرد و گفت: کسانی هم که در استان حضور دارند باید امنیت آنها هم حفظ شود. 

وی با تاکید بر لزوم حضور مدیران در محل فعالیتشان طی ایام منتهی به اربعین، یاد آور شد: ساماندهی موضوع اربعین توسط مدیران دولتی، بخش خصوصی و اصناف به جد مورد توجه قرار گیرد و مدیران همه بعد از اربعین به کربلا بروند. 

استاندار زنجان با بیان اینکه با شعار کار جلو نمی‌رود و باید برنامه‌ها عملیاتی شود، افزود:  عملکرد مدیران در برنامه‌های ویژ اربعین مورد ارزیابی قرار  خواهد گرفت و این ارزیابی در شاخص های اداری مدیران لحاظ خواهد شد.

حقیقی با بیان اینکه سامانه سماح اطلاعات خوبی را به مردم می‌دهد، ادامه داد: باید بحث توجیه زائرین مورد توجه قرار گیرد و به صورت قانونی زائرین به عتبات عالیات بروند. 

وی تصریح کرد: اعزام زائرین اربعین باید به صورت مرتب و با زمان بندی درست انجام شود و مسئولین و فرمانداران باید با برنامه عملیاتی و کارشناسی شده در جلسه حضور داشته باشند و اگر مشکلی هم در اجرای برنامه است مطرح کنند تا مشکل حل شود. 

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه  همه مدیران باید برای برگزاری منظم و بی نقص برنامه پیاده روی تلاش کنند، گفت: عملکرد مدیران را در این رابطه ارزیابی خواهم کرد و همه باید در حوزه اربعین فعالیت کنند. 

حقیقی ابراز کرد: خدمت به زائرین کمتر از زیارت نیست و در این حوزه باید کمیته مربوط تشکیل شود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ردپای آبی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صرف‌نظر از آموزش، توجه به مسائل علت و معلولی و شیوه درست فکر کردن، یادداشت‌برداری لحظه‌به‌لحظه مجری از درک و دریافت بچه‌ها و شخصیت‌های کارتونی، ذهن بچه‌ها را برای رسیدن به جواب درست قاعده‌مند می‌کرد. در آخر هم استیو روی صندلی نتیجه‌گیری می‌نشست و از کنار هم قرار دادن یافته‌ها پاسخ درست را اعلام می‌کرد.
ردپای آبی (Blue’s Clues) محصول ۲۰۰۲–۱۹۹۶ آمریکا بود. سری جدید این برنامه طی سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ با حضور یک مجری جدید به نام «جاش» با اجرای «دنووان پتن» ساخته شد. «تریسی پیج جانسون»، «تاد کسلر» و «آنجلا سانتومرو» نیز سازندگان این برنامه هستند.

دیگر خبرها

  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • هشدار جدی پزشکیان به مسئولان /بترسید از اینکه.../نیاز به گشت ارشاد مدیران نیست، در آمریکا هم می‌دانند ما در اینجا چه می‌کنیم!
  • ببینید | ردپای آبی
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد