Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس عاشری در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: به منظور تامین مایحتاج دانش آموزان نیازمند استان، مرکز نیکوکاری اصناف البرز طبق روال سنوات گذشته در این امر انسان دوستان، مشارکت خواهد داشت. 

وی افزود: اولویت برای کمک رسانی به کودکان یتیم و بی سرپرست مبتلا به بیماری خاص تعلق می گیرد که در چند موسسه خیریه، انجمن های مددرسان مستقر در البرز همچون انجمن نابینایان، تالاسمی و ام اس، عضو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین جمعی از مددجویان بهزیستی استان و جمعی از مددجویان کمیته امداد البرز، شامل کمک رسانی خواهند بود.

عاشری با اشاره به اینکه فرزندان خانواده زندانیان نیز جزو دانش آموزان گیرنده لوازم التحریر محسوب می شوند، تصریح کرد: برای هر دانش آموز یک کیف با مجموع وسایل مورد نیاز به ارزش 65 هزار تومان از مراکز تولیدی و با قیمت عمده خریداری می شود.

نائب رئیس هیئت مدیره اتاق اصناف البرز، اظهار داشت: اصناف، بازاریان، کسبه و سایر همشهریان محترم استان البرز می‌توانند با اهداء کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود در امر رشد فرهنگ و آموزش کشور، مشارکت کنند.

عاشری گفت: خیرین می توانند کمک های نقدی خود را به شماره 6037997950041245 واریز کنند و فیش آنرا به مرکز نیکوکاری اصناف البرز ارسال شود.

نائب رئیس هیئت مدیره اتاق اصناف ضمن یادآوری کمک های انجام شده این مرکز طی یک سال اخیر، تصریح کرد: به مناسبت اعیاد قربان و غدیر با همکاری کمیته امداد البرز به 110 زوج در شرف ازدواج جهیزیه و هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس، اهداء  شد.

عاشری با اشاره به پرداخت مبلغ 475 میلیون تومانی به ستاد دیه برای آزادی زندانیان در ماه رمضان گذشته، ادامه داد: همچنین سبدکالا به ارزش 350 هزارتومان به تعداد 739 نفر به خانواده‌های نیازمند در شب عید، تحویل داده شد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: از بین بردن فقر تحصیلی بین نسلی از مهم‌ترین گام‌های کمیته امداد در میان خانواده‌های نیازمند است که با پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی دنبال می‌شود. 

وی با بیان اینکه توفیق در این بخش به‌جز با کمک حامیان و خیران محقق نمی‌شود، خواستار توجه بیشتر خانواده‌های برخوردار به این بخش شد. 

وی افزود:حامیان ماهانه و در مناسبت‌های مختلف، کمک‌های خود را به‌صورت مستقیم به‌ حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز می‌کنند. 

وی با اشاره به این‌که معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند، افزود: معلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد ۰۲۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام، حمایت از کودکان معنوی خود را برعهده بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است