Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@14:20:45 GMT

سنگ‌پرانی به اتوبوس حامل بازیکنان استقلال

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۱۸۹۷

باشگاه استقلال با انتشار ویدئویی از لحظه خروج اتوبوس حامل بازیکنان این تیم از ورزشگاه شهید بهنام محمودی مسجدسلیمان از وضعیت بد امنیتی این ورزشگاه برای کاروان آبی‌های پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، در این ویدئو لحظه برخورد سنگی به شیشه اتوبوس استقلال وجود دارد که طبق ادعای رسانه رسمی این باشگاه، تنها بخشی از حملات به اتوبوس استقلالی‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی اعضای تیم استقلال هم برای در امان ماندن از سنگ‌ها مجبور به دراز کشیدن در کف اتوبوس شده‌اند. البته حمله به اتوبوس تنها مشکل استقلالی‌ها در هنگام خروج از ورزشگاه بهنام محمودی نبود؛ چرا که اعضای تیم استقلال باتوجه به تجمع افرادی مقابل رختکن این تیم مجبور شدند تا در میان حملات لفظی و فیزیکی خودشان را به اتوبوس برسانند.

بر اساس اخباری که باشگاه استقلال مدعی شده و منتشر کرد، یگان ویژه در هنگام وقوع چنین اتفاقاتی، هیچ اقدامی علیه مهاجمان انجام نداده است. نکته عجیب دیگر این ماجرا، صحبت نمایندگان یگان ویژه در جلسه هماهنگی پیش از بازی است. نمایندگان یگان ویژه در این جلسه تاکید کرده بودند که ورزشگاه شهید بهنام محمودی از نظر امنیتی آماده برگزاری مسابقه نیست که این اظهار نظر با اعتراض سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان همراه شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز پرسپولیس یک مهمان ویژه داشت. ندا نویدی‌نسب، هوادار بانوی پرسپولیسی که در حال انجام شیمی‌درمانی و مبارزه با سرطان است به همراه همسر و دو فرزندش در ورزشگاه کاظمی حاضر شد.

او پیش از شروع تمرین، صحبت گرمی با اوسمار ویرا سرمربی تیم و سایر بازیکنان داشت. اعضای تیم برای این بانوی پرسپولیسی که در دیدار قبل هم در ورزشگاه حاضر بود و تیم را حمایت کرد آرزوی سلامتی کردند.

بازی پرسپولیس و سپاهان اتفاقات عجیب و غریب و زننده زیاد داشت اما حضور این هوادار پرسپولیس در ورزشگاه و صحبت‌هایش از زیبایی‌های سکوهای آزادی بود که حالا از نزدیک هم با اعضای تیم دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • سوغات ویژه پائز از چین رسید (عکس)
  • واکنش تند رضا عنایتی به توهین هوادار سپاهانی به زنان
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • هجوم هواداران به تمرین استقلال/ 2 چهره ویژه تشویق شدند