Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@23:13:28 GMT

تصدی پست های مدیریتی توسط بانوان همدانی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۱۹۶۱

تصدی پست های مدیریتی توسط بانوان همدانی

استاندار همدان در حکمی «فاطمه حبیبی» را به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی اطلاع رسانی استانداری همدان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار شبستان از همدان ، سید «سعید شاهرخی» در حکمی فاطمه حبیبی را به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی اطلاع رسانی استانداری همدان منصوب کرد.

 

فاطمه حبیبی پیش از این معاون فرماندار کبودرآهنگ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار همدان همچنین در حکمی «فاطمه بازوند» را به عنوان معاون مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب کرد؛ پیش از این رضاولیان تابش این مسئولیت را به عهده داشت.

 

استاندار همدان همچنین در حکم دیگری اسدالله ربانی مهر را به عنوان معاون مدیریت عملکرد اداره کل بازرسی استانداری همدان منصوب کرد.

 

ربانی مهر دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بین الملل و پیش از این مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان بوده است

 

سید سعید شاهرخی در حکم دیگری اسماعیل بهشتی زاده را به عنوان معاون اجرایی دفتر استاندار منصوب کرد.

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم خبرگزاری شبستان استان بوشهر عاشورا عزاداری محرم محرم عاشورای حسینی مسجد طراز اسلامی شیراز پست مدیریتی استانداری همدان اشتغال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۱۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد

کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در نخستین همایش بانوان تاثیرگذار در اقتصاد استان قزوین گفت: موضوعات و مسائل بانوان در بررسی کارشناسان نظام مسایل کشور دسته بندی و با راهکار‌های بومی مردم هر استان و دیدار‌هایی که با مسئولان آن استان صورت می‌گیرد، درحال بررسی است.

وی ادامه داد: تاکید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور که چند روز پیش مهمان قزوین بودند نیز دال بر همین موضوع بود که نظام مسائل استان‌ها باید به احصا حل مشکلات بانوان اقدام کنند.

علیخانی با بیان اینکه قوانین مربوط به حقوق بانوان از موضوعات بسیار مهم جامعه محسوب می‌شود، گفت: بسیاری از قوانین و لوایح در سطح مجلس و بسیاری دیگر از تصمیم گیری‌های کلان در شورای انقلاب فرهنگی باید با نقش بانوان در استان‌ها پررنگ‌تر شود.

این مسئول ادامه داد: اگر بتوانیم از طریق یک حلقه واسط به فضای تصمیم گیری در خصوص حقوق جامعه زنان متصل شویم می‌توانیم بهترین تصمیم‌ها و تاثیرگذارترین برنامه‌ها را برای بانوان تدوین کنیم.

علیخانی بیان کرد: بانوان فعال زیادی در سطح استان قزوین وجود دارد که امیدواریم با کمک ظرفیت‌های کشوری بتوانیم با همکاری یکدیگر در کار‌های استانی و کلان کشوری تاثیرگذار باشیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین عنوان کرد: در بخش بانوان قزوین آماده همکاری هستیم و خوشبختانه ارتباط خوبی بین شورا، شهرداری و استانداری برقرار است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل استاندار لرستان برای تکمیل ساختمان استانداری
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند