Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-29@20:02:00 GMT

۴۰میلیون جریمه برای باشگاه استقلال

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۴۲۱۲

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال را ۴۰۰میلیون ریال جریمه مالی کرد.

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تیم‌های مختلف صادر کرد.

مسابقه تیم‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان که در هفته دوم لیگ نوزدهم برگزار شد، شاهد تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم استقلال از جمله فحاشی به داور، پرتاب بطری و سنگ به سمت داوران و ورود غیرمجاز به زمین بازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بذنبال این اتفاقات کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه استقلال را به پرداخت جریمه نقدی ۴۰۰ میلیون ریالی محکوم کرد؛ این رای قابل تجدید نظر است.

همچنین تیم استقلال به دلیل سوء‌رفتار تیمی باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند که این رای نیز قابل تجدید نظر است.

تیم شهر خودرو مشهد به دلیل تخلف تماشاگرانش مبنی بر پرتاب بطری آب به داخل زمین در دیدار برابر شهرداری بوشهر باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پیکان تهران در هفته دوم برگزار و از سوی رضا مهاجری سرمربی نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت؛ بر این اساس وی به جریمه نقدی ۵۰ میلیون ریالی محکوم شد.

باشگاه نساجی مازندران به دلیل فحاشی به داوران، الفاظ رکیک، پرتاب بطری و سنگ از سوی تماشاگرانش به جریمه نقدی ۳۰۰ میلیون ریالی محکوم شد.

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک به دلیل نشر اکاذیب علیه داوران از طریق مصاحبه بعد از بازی برابر گل‌ریحان البرز طبق ماده ۷۱ مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷ به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم صنعت‌نفت آبادان نیز به دلیل فحاشی و توهین تماشاگرانش به کمک داور و پرتاب بطری به سمت کمک داور و پرتاب ترقه در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند؛ این رای قابل تجدید نظر است.

تخلفات صورت گرفته از سوی تماشاگران تیم پارس جنوبی‌جم در جریان دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن شامل فحاشی به داور مسابقه، به جریمه نقدی ۱۰۰ میلیون ریالی باشگاه پارس جنوبی‌جم شد.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FEn برچسب ها: باشگاه استقلال ، سرمربی تیم فوتبال ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: باشگاه استقلال سرمربی تیم فوتبال بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری گفت: پرونده کشف ۶۴۵ عدد منبع تغذیه قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۳۴۶ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق کشف شده و تحویل آن به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، یکی از متهمان را به پرداخت ۱۰ میلیارد ریال و متهم دیگر را پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سروستان در اجرای طرح ایست و بازرسی، هنگام بررسی خودروها متوجه خودروی حامل بار قاچاق شدند و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6092121

دیگر خبرها

  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو