Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@11:17:58 GMT

هشدار درباره عوارض جراحی‌های جوانسازی پوست

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۵۸۹۹

خرداد: عضو انجمن متخصصین پوست و مو ایران نسبت به عوارض جراحی‌های جوانسازی پوست هشدار داد و گفت: تنها راه شاداب ماندن وضعیت چهره، جراحی نیست بلکه می‌توان با روش‌های غیر جراحی به مراقبت از پوست پرداخت.
به گزارش خرداد به نقل از تسنیم،؛ مسعود جعفری اظهار کرد: تب جراحی‌های زیبایی در جامعه به‌شدت بالا رفته به طوریکه برخی بر این باورند که تنها راه جوانسازی و جلوگیری از شل شدن یا افتادگی پوست، جراحی است اما باید توجه داشت که این شیوه‌ها در کنار محاسن خود دارای عوارض متعددی است که می‌تواند در برخی موارد سلامت افراد را نیز به خطر اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: اگر چه افتادگی پوست اغلب از 30 سالگی آغاز می‌شود اما در برخی موارد دیده شده که افراد 20 ساله نیز دچار این عارضه می‌شوند که این امر به دلیل کاهش کلاژن‌سازی پوست و کاهش قدرت ترمیم در ساخت رشته‌های "الاستین" برای حفظ قدرت ارتجاعی پوست است ضمن اینکه کاهش یا افزایش سریع وزن همچنین عوامل وراثتی نیز می‌تواند باعث افتادگی پوست صورت شود.
جعفری ادامه داد: افرادی که به‌دلیل افتادگی دوطرف صورت دچار عمیق‌تر شدن خط خنده، خط اندوه و ناودان اشکی در گوشه های چشم خود می‌شوند اغلب برای شاداب نگهداشتن پوست اقدام به کشیدن پوست از طریق جراحی می‌کنند این در حالی است که این جراحی‌ها علاوه بر هزینه‌های زیاد می‌تواند عوارض بدی را به همراه داشته باشد.
این متخصص پوست ابراز کرد: تنها راه شاداب ماندن وضعیت چهره، جراحی نیست بلکه می‌توان با روش‌های غیر جراحی به مراقبت از پوست پرداخت.

برچسب ها: جراحی ، جوان سازی ، پوست

منبع: خرداد

کلیدواژه: جراحی جوان سازی پوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مطب غیر مجاز مداخله گر در زمینه پوست، مو و زیبایی در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، به دنبال ثبت شکایت مردمی در خصوص فعالیت افراد سودجو در زمینه لیزر پوست، تزریق ژل، بوتاکس‌ و ... با سوء استفاده از پروانه طبابت پزشک عمومی و در قالب مطب، از محل فوق بازدید به عمل آمد.

با توجه به ایجاد موسسه غیر مجاز و احراز تخلف شامل رویت تجهیزات، دارو و حضور بیمار، محل مطب پلمب شد.

همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی
  • بیماری‌های خودایمنی که باعث ریزش مو می‌شوند
  • خواص جکوزی برای پوست
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • هشدار سرمازدگی تا ۲ روز آینده در استان همدان
  • دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو
  • فواید شگفت‌انگیز کرفس برای سلامتی: هر آنچه باید بدانید
  • پلمب مطب غیر مجاز مداخله گر در زمینه پوست، مو و زیبایی در قم
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی