Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نیک‌بین می‌گوید، در حال حاضر اصلی‌ترین مانع پیش روی تهیه‌کنندگان مستقل هزینه‌هایی است که تولید مستقل با آن روبه‌رو است که متأسفانه با گذشته بسیار متفاوت است.

به گزارش شریان نیوز،نیک‌بین در این باره گفت: افزایش هزینه‌های سالانه اگر به صورت معقول باشد مشکلی نیست ولی اینکه هزینه‌های تولید در مدت‌زمانی کوتاه به سرعت چند برابر شود واقعاً عجیب است و در نتیجه تولید فیلم برای بخش خصوصی بسیار مشکل‌آفرین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   
تهیه‌کننده «آتش بس» و «واکنش پنجم» خاطرنشان ساخت: خود من با سابقه سه دهه‌ای تولید فیلم‌های مختلف دیگر نمی‌توانم به این راحتی‌ها مانند گذشته فیلم تهیه کنم زیرا هزینه‌های تولید بسیار بالا رفته و با آمدن یکسری پول‌های مشکوک در سینما و پرداخت‌های زیادی که برای دستمزدها انجام می‌گیرد دیگر نمی‌توانم با ارقام معقول بازیگر جذب کنم.
این تهیه‌کننده خاطرشان ساخت: اوضاع آن قدر به هم ریخته که بازیگری که تا دو سال قبل می‌توانستیم یک قرارداد همکاری ۱۰۰ میلیونی با او ببندیم، اکنون باید بالای یک میلیارد بگیرد تا قرارداد ببندد. یک فیلم لااقل باید ۳ میلیارد بفروشد که فقط دستمزد همین یک بازیگر را پوشش دهد! آخر با این اوضاع خراب فروش فیلم‌ها چگونه امکان دارد فیلم‌هایی که ده‌ها میلیارد هزینه تولیدشان شده بتوانند سرمایه خود را برگردانند؟
تهیه‌کننده «سوپراستار» و «بمانی» با تأکید بر دشواری حفظ استقلال با ورود سرمایه‌های مشکوک تأکید کرد: در این شرایط کار کردن واقعاً برای بخش خصوصی مشکل شده به خصوص که صاحبان سرمایه‌های مشکوک بهترین موعد اکران را هم در اختیار می‌گیرند و سر بخش خصوصی در اکران هم کلاه می‌رود و حتی اگر به تولید برسیم به خاطر مشکلاتی که در اکران داریم نمی‌توانیم روی برگشت سرمایه هم حساب باز کنیم. وظیفه دولت آماده‌سازی بستر فعالیت برای همگان است. طوری نباشد که هر کس از هر صنف غیرمرتبط به راحتی وارد سینما شود و فقط به این دلیل که سرمایه کلان دارد بر صدر نشیند و قدر بیند. ورود افراد غیرحرفه‌ای با پول‌های مشکوک و بی‌حساب و کتاب می‌تواند در آینده نزدیک ضربات مهلکی بر پیکره سینما وارد کند. برچسب هانیک‌بین

منبع: شریان

کلیدواژه: نیک بین سقوط هواپیمای تهران یاسوج ایالات متحده آمریکا مجلس شورای اسلامی سوریه یاسوج بوشهر ایران کرمانشاه سقوط هواپیما روسیه عراق گرگان بارش برف تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۶۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجبار دانش آموزان برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جمالی آرند بعدازظهر یکشنبه در نخستین کارگروه تولید، ساماندهی، نظارت و توزیع لباس فرم دانش آموزان استان افزود: اجبار خرید لباس فرم جدید از سوی مدارس، ممنوع بوده و چنانچه موردی در استان مشاهده شود با متخلفان برخورد می‌شود.

وی بیان داشت: اگر لباس فرم امسال دانش آموزی مرتب و قابل استفاده مجدد در سال تحصیلی جدید باشد، اجباری برای خرید و تهیه لباس فرم جدید نیست.

جمالی آرند تصریح کرد: هیچ مدیر مدرسه‌ای بر اساس دستورالعمل ساماندهی و نظارت بر تهیه و توزیع پوشاک دانش آموزان، مجاز نیست با تولید کننده و یا فرد خیاط برای تولید و تهیه لباس فرم دانش آموزان انعقاد قرارداد داشته باشد.

وی افزود: چنانچه مدیری به اجبار دانش آموز و یا اولیا را به خیاط مورد نظر خود معرفی کند، تخلف بوده و طبق قانون برخورد می‌شود.

کد خبر 6097537

دیگر خبرها

  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • (ویدئو) خاطره بامزه آقای بازیگر از معلمش در «صداتو»
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • اجبار دانش آموزان برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • همکاری دوباره دو بازیگر سریال خانه به دوش | عکس
  • نمی‌توانم نسبت به ظلم و نسل‌کشی در غزه بی‌تفاوت باشم
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • هزینه راه اندازی باشگاه بدنسازی در سال ۱۴۰۳
  • پیش بینی تولید بیش از ۲۴ هزار تن باقلا در گلستان